Cum sa faceti Impinsul cu haltera de la piept (Bench Press) cu o forma adecvata: Ghidul complet

Bench își pierde greutatea, Cât poți să faci presă de bancă față de greutatea corporală?

Introducere Cum sa faci Impinsul cu haltera de la piept Bench Press Cum sa faci Impinsul cu haltera de la piept Bench press cu o forma adecvata: pregatiti-va pe banca, apucati bara, deblocati-o, coborati-o pana la mijlocul pieptului si ridicati-o inapoi.

Faceti Impinsul cu haltera de la piept in Power Rack pentru o siguranta maxima. Setati carligele de siguranta la inaltimea corespunzatoare, astfel incat sa prinda greutatea daca nu reusiti sa o ridicati.

Lumină și Întuneric (cu subtitrare)

Nu aveti nevoie de spotter daca lucrati Bench Press in Power Rack, asa cum fac eu. Daca nu aveti un Power Rack, cereti cuiva din sala sa se uite cand faceti Impinsul cu haltera de la piept.

Apoi urmati acesti cinci pasi simpli pentru a face Bench Press cu o forma corespunzatoare.

Este atit de dificil pentru ca majoritatea il abordeaza intr-un mod cu totul gresit. Privim pierderea greutatii ca pe un lucru negativ - consideram ca sintem atit de grasi coapsele ar putea darima un munte! Cu atitudinea asta am pierdut batalia inainte de primul kilogram! Un psiholog specialist in sanatate comportamentala si antrenament al modului de viata spune ca aude des cuvintele "gras" si "dezgustator" de la pacienti. Oamenii se autonumesc grasi pentru ca este ceva negativ si ar fi un motiv de inspiratie pentru slabire.

Pregatirea Setup. Intinde-te pe banca plata cu ochii sub bara.

matcha pierderea în greutate băutură alimente slabit

Ridicati pieptul si contractati-va omoplatele. Labele piciorului plate pe podea. Prinde bara.

regimul de pierdere a grăsimilor de grăsime pierdere în greutate 1 an transformare

Pune-ti degetul mic pe semnele inelare ale barei tale ring marks. Tineti bara in baza palmei cu o strangere completa si incheieturi drepte. Deblocati Unrack. Respirati puternic si deblocati bara indreptandu-va bratele. Coborati bara.

Scădere în greutate în anul nou

Coborati-o pana la mijlocul pieptului, in timp ce va mutati coatele cu 75°. Pastreaza-ti antebratele verticale.

încercând să piardă în greutate dar obținerea mai gravă studii de pierdere în greutate perth

Tine-ti respiratia in partea de jos. Presa Press. Impingeti bara de la mijlocul pieptului pana deasupra umerilor. Tine-ti fundul pe banca.

mecanismul de pierdere în greutate cum să pierzi grăsimea în brațele mele

Fixati coatele in partea de sus. Incheiati ultima repetare mai intai, impingeti greutatea departe de piept pana cand veti indreta si fixa coatele. Apoi mutati bara orizontal de deasupra umerilor pe Power Rack.

Impinsul cu haltera de la piept (Bench Press)

Nu incercati sa o asezati direct pe montanti uprightsdeoarece puteti sa nu nimeriti. Tintiti partile verticale ale Power Rack-ului. Dupa ce le-ati lovit, indoiti coatele pentru a cobori bara in pozitia verticala. Pregatirea pentru Impinsul cu haltera de la piept Bench Press Pregatirea pentru Impinsul cu haltera de la piept Bench Press : asezati-va pe banca, culcati-va, contactati-va omoplatele, apucati bara, fixati-va picioarele si apoi deblocati bara.

Pregatiti-va echipamentul mai intai.

Pierde în greutate ectomorf

Puneti bench își pierde greutatea de siguranta safety pins ale Power Rack-ului dvs. Centreaza-ti banca. Apoi, fixeaza-te inainte de a desprinde greutatea. Umerii tai se vor misca daca omoplatele nu sunt contractate.

Si nu o puteti corecta atunci cand greutatea grea creaza presiune.

pierde în greutate 3 săptămâni dieta de slabit cu orez integral

Pregatiti-va in mod corespunzator pentru a va imbunatati forma si pentru a creste presiunea de pe banca. Stai mai intai la capatul bancii. Apoi intindeti-va pe banca.

Aflați cum să vă strângeți sânii acasă: exerciții - Societate -

Pune ochii sub bara. Contactati-va omoplatele.

Exerciții suplimentare de întărire a pieptului Presa pe bancă este un exercițiu de mișcare multi-articulație și de dezvoltare a forței cheie pentru mușchii pectorali pieptumeri și triceps. Această mișcare este un factor determinant în multe evenimente sportive și sportive, cum ar fi combinația NFL, unde antrenorii NFL solicită potențialilor jucători NFL să-și testeze presa de pe bancă ca un indicator de fitness.

Ridicati pieptul si incordeaza-ti partea bench își pierde greutatea a spatelui. Omoplatele trebuie sa fie inapoi si in jos.

Cât poți să faci presă de bancă față de greutatea corporală?

Degetul mic in interiorul semnelor inelare ring marks. Tineti bara jos, aproape de incheietura mainii. Fixati-va picioarele.