Cum să-ți faci talia subțire: exerciții eficiente

Cum să faci corpul subțire pentru om

Dacă simți că brațele tale sunt prea groase sau dacă vrei să le faci mai ferme, poți realiza asta cu antrenamentul potrivit. Este important să ne dăm seama că nu este posibil ca o parte a corpului să fie mai slabă sau mai musculară. Pierdând în greutate, obțineți mai puțină grăsime pe tot corpul, astfel încât să puteți obține brațe mai subțiri și mai strânse.

cum să faci corpul subțire pentru om

Combinația dintre antrenamentul de forță, antrenamentul cardio și o dietă sănătoasă poate duce la brațe musculare și mai subțiri. A calca Metoda 1 din 3: Construiți-vă mușchii brațului Antrenează-ți bicepsul.

Acestea sunt mușchii din două părți din brațele superioare care conectează umărul la articulația cotului. Bicepsul vă permite să vă mișcați antebrațul spre corp și în sus. Dacă antrenați acești mușchi, brațele superioare din față ce să faci pentru a arde burta grăsime deveni mai ferme. Încercați următoarele exerciții: Bucle bicepiene.

Ridică-te drept cu o ganteră în fiecare mână. Țineți coatele aproape de corp și întoarceți palmele înainte. Păstrați brațele nemișcate și ridicați greutățile către corpul dumneavoastră prin contractarea bicepsului.

Continuați să ridicați greutățile până când vă ajung pe umeri. Coborâți încet brațele până când brațele vor fi din nou la lateral. Așezați-vă într-o poziție de scândură, cu brațele direct sub umeri. Coborâți corpul până când pieptul este la câțiva centimetri de podea. Coatele tale sunt îndreptate spre exterior, departe de corpul tău.

Împingeți-vă corpul înapoi în poziția inițială. Strângeți bine abdomenul și mușchii spatelui în timpul acestui exercițiu. Bucle de ciocan.

cum să faci corpul subțire pentru om

Palmele ar trebui să fie întoarse spre corpul tău. Ridicați greutățile până când acestea sunt la înălțimea umerilor.

Conținutul articolului

Coborâți încet brațele până când atârnă de părțile laterale. Întărește-ți tricepsul. Acești mușchi din trei părți din spatele brațelor superioare conectează partea din spate a umărului la articulația cotului.

cum să faci corpul subțire pentru om

Cu ajutorul tricepsului, vă puteți întinde brațele deasupra capului sau a spatelui. Încercați următoarele exerciții: Flotări tricepiene. Acest exercițiu este aproape același cu flexiunile normale. Începeți într-o poziție de scândură, cu brațele direct sub umeri. Coborâți corpul până când pieptul este la câțiva centimetri de sol. Coatele și brațele ar trebui să rămână aproape de corp.

Țineți mușchii stomacului și ai spatelui strânși în timpul acestui exercițiu. Scufundări tricepiene.

Exerciții de putere pentru femei

Stai în fața unei bănci sau a unui scaun robust și pune mâinile pe margine, cu degetele în jurul marginii. Brațele tale ar trebui să fie drepte și ținute bine nemișcate. Acum coborâți-vă până când brațul superior este paralel cu podeaua.

Ții coatele aproape de corp. Împingeți-vă înapoi, astfel încât brațele să fie drepte, ca în poziția inițială. Extensii tricep.

Exerciții pentru mâini Cum să faci un corp subțire acasă. Exerciții pentru mâini Când un bărbat merge la sala de sport pentru prima dată, el va alege, cel mai probabil antrenament cu greutăți, deoarece un om ar trebui să fie puternic. Când o femeie vizitează sala pentru prima dată, ea se gândește la aerobic, pentru că femeia ar trebui să fie grațioasă.

Stai întins pe o bancă sau pe podea, ținând două gantere în fața ta. Brațele trebuie să fie complet drepte și pătrate până la podea. Palmele tale cum să faci corpul subțire pentru om îndreptate spre umeri și coatele tale sunt aproape de corpul tău.

cum să faci corpul subțire pentru om

Coborâți greutățile până când vă ajung la urechi. Ridicați-le din nou până când brațele sunt drepte. Întărește-ți deltoizii. Acești mușchi conectează partea superioară a umerilor la centrul osului brațului superior humerusul. Acest lucru vă permite să vă întindeți brațul spre exterior, înainte și înapoi. Dacă faci acești mușchi mai fermi, brațul tău va avea o formă frumoasă.

Încercați următoarele exerciții: Mișcări laterale. Țineți o ganteră în fiecare mână cu palmele îndreptate spre corp. Ridicați ganterele în lateral, dar asigurați-vă că brațele sunt ușor îndoite.

ABDOMEN PLAT IN 7 ZILE - Antrenament Pentru Un Abdomen Mai Plat - Rezultate Rapide

Ridicați greutățile laterale până când brațele sunt paralele cu podeaua. Coborâți încet greutățile, până când brațele cum să faci corpul subțire pentru om pe lateral. Luați o ganteră în fiecare mână cu palmele îndreptate spre corp. Ridicați greutățile către bărbie - coatele vă arată. Ține ganterele cât mai aproape de corpul tău în timp ce faci această mișcare. Coborâți-le încet înapoi la poziția inițială. De asemenea, faceți exerciții pentru mușchii pieptului.

Făcând o mulțime de flotări sau scânduri vă va ajuta să vă formați partea superioară a brațelor. De asemenea, antrenând mușchii din jurul său, obțineți un aspect și mai strâns. Încercați exerciții precum: Presă pentru piept. Intinde-te pe spate cu o gantera in fiecare mana. Ridicați brațele la înălțimea umerilor și mențineți brațele drepte și nemișcate. Coborâți încet greutățile cu coatele îndreptate. Apoi ridicați greutățile înapoi până când brațele sunt drepte.

Pieptul zboară. Stai întins pe spate cu o ganteră în fiecare mână. Ține-ți brațele plate în lateral, cu palmele orientate în sus. Ținându-ți brațele aproape complet drepte ușor îndoite la coateridică-le până când brațele se întâlnesc drept în fața ta. Coborâți încet brațele până când acestea sunt lângă voi. Fa flotari Metoda 2 din 3: Alte exerciții pentru întărirea brațelor Înscrieți-vă pentru un curs de antrenament de forță sau angajați un antrenor personal pentru o sesiune.

cum să faci corpul subțire pentru om

Tehnica corectă este foarte importantă în antrenamentul de forță. Dacă nu sunteți sigur dacă efectuați corect exercițiile, ajutorul unui expert poate fi de mare ajutor. Multe săli de sport au cursuri gratuite pentru membrii lor. Încercați să participați la o lecție. Acestea sunt orientate spre începători și vor exista ghiduri care să vă ajute și să vă ofere indicații. Uneori poți angaja și un antrenor personal la sală.

Există, de asemenea, antrenori independenți din afara sălii de sport pe care îi puteți angaja.

Cum să faci un corp subțire acasă. Exerciții pentru mâini

De asemenea, faceți o mulțime de antrenament cardio în fiecare săptămână. Nu este posibil să slăbești într-o zonă a corpului tău. Dar, cu antrenament cardio regulat, puteți pierde în greutate, reduce grăsimea și puteți obține brațe mai subțiri.

cum să faci corpul subțire pentru om

Este recomandat să faceți cel puțin de minute sau 2,5 ore de antrenament cardio în fiecare săptămână. Pentru a arde mai multe grăsimi sau a pierde mai mult în greutate, trebuie să te antrenezi mai mult sau mai intens.

Este esențial să permiteți mușchilor să se refacă, luându-vă o zi de odihnă de la antrenamentul de forță și făcând cardio. Luați în considerare exercițiile fizice cu propria greutate corporală, care arde grăsimile și întărește mușchii în același timp.

Antrenamentul pe intervale cu exerciții dinamice care îți lucrează întregul corp te poate face să pierzi centimetri de brațe, talie, șolduri, picioare etc. În plus, arzi o mulțime de calorii cu antrenamentele la intervale, ceea ce îți reduce grăsimea corporală și brațele devin mai subțiri.

Următoarele exerciții sunt grozave de făcut în intervale de 1 până la 2 minute, odihnindu-se timp de 15 până la 30 de secunde de fiecare dată: Coarda de sărituri. Cu un exercițiu intensiv, cum ar fi sărind coarda, unde întoarceți coarda cu brațele, ardeți multe calorii.

Cum să reduci talia unui bărbat Pentru a obține rezultate bune în pierderea în greutate, nu trebuie doar să aveți o nutriție adecvată, ci și să o combinați cu diferite antrenamente. Fiecare fată vrea să facă o talie de viespe și să îndepărteze grăsimea din abdomen. Dar nu toată lumea știe să facă talia subțire — exerciții speciale și alimentație scăzută în calorii vor ajuta la transformarea corpului și la obținerea rezultatului.

Începeți săriți timp de 20 de secunde, apoi construiți până la 1 minut sau mai mult. Odihnește-te o vreme și repetă de 3 ori.

Faceți burpees. Stai cu brațele sus. Puneți mâinile lângă picioare și săriți picioarele înapoi într-o scândură. Sari înapoi într-o poziție ghemuit și stai în picioare, ridicând brațele.

Avertizare Vrei să arăți tu mai subțire fără să mergi la sală? Desigur, puteți face acest lucru absolut. Dacă aveți un plan și o determinare bune, există multe modalități de a vă face să arătați mai atractiv, fără a fi nevoie să suferiți de dietă sau cu ajutorul chirurgiei plastice.

Faceți acest lucru timp de 30 de secunde, odihniți-vă și repetați de 3 ori. Pentru și mai multe rezultate, faceți o împingere în timp ce vă aflați într-o poziție de scândură. Metoda 3 din 3: Mănâncă pentru a strânge brațele Aveți grijă la calorii și porții.

Dacă credeți că puteți obține brațe mai subțiri prin pierderea în greutate, va trebui să începeți să acordați atenție caloriilor și porțiilor pentru a vă atinge obiectivul. Dacă vrei să slăbești, va trebui să mănânci mai puțin sau să fii atent la numărul total de calorii pe zi.

  • Corp subțire. Cum să faci corpul frumos și potrivit
  • Antrenamentul Cardio promovează arderea activă a grăsimilor șipcă Scândura de exerciții ocupă, de asemenea, un loc special în educația fizică pentru pierderea în greutate și strângerea corpului.
  • Obținerea brațelor subțiri | Sfaturi | June

Este sigur să pierdeți 0,5 până la 1 kg pe săptămână. Va trebui să mănânci aproximativ de calorii pe zi mai puțin pentru asta. Pentru a începe să mâncați porții mai mici, puteți folosi farfurii, boluri și linguri mai mici. De asemenea, s-ar putea să vă fie de folos să folosiți o ceașcă de măsurare sau cântare pentru a vă asigura că mâncați porțiile potrivite.

Mâncați o dietă bine echilibrată. Pierderea în greutate sănătoasă depinde de o dietă bine echilibrată.