Mesele de 10 minute pentru pachetul de șase Abs - Pierdere În Greutate

Cum să pierdeți în greutate și să construiți abs, MASA DE PRANZ

Cum să construiți muschi abs mai puternici Ghidul complet pentru mușchii tăi abs Mușchii tăi abs - și cât de puternici și definiți sunt - este cam cu mult mai mult decât celulele musculare pe care le lucrezi în timpul fiecărei scânduri și așezări.

Mesele de 10 minute pentru pachetul de șase Abs

Forma reală a mijlocului tău se reduce la o formulă care include factori precum tipul corpului, compoziția grăsimilor și, eventual, chiar forma osului pelvin, unde mușchii tăi ab se atașează, spune Carrie McCulloch, MD, expert în anatomie musculo-scheletică și medic regizor pentru studioul Kineuced Pilates din New Pierderea în greutate în timp ce perioada. Teoretic, o pelvisă mai largă se poate traduce într-un abdomen și în șolduri mai jos, în comparație cu ceea ce este la nord de burtă.

Aici, cunoașteți toți mușchii abs și cum să-i acționați cum să pierdeți în greutate și să construiți abs cele mai eficiente moduri.

cum să pierdeți în greutate și să construiți abs

Faceți cunoștință cu muschii dvs. Alături de mușchii din partea inferioară a spatelui, acești abdominali cheie alcătuiesc nucleul tău.

cum să pierdeți în greutate și să construiți abs

Oblici externi: Stratul exterior al abs pe părțile tale; acestea circulă în diagonală în jos. Oblici interni: Chiar sub oblicii externi, acestea circulă în diagonală pe laturile tale.

Ardeți calorii, construiți mușchi și pierdeți în greutate cu acest antrenament de 10 minute

Rectus Abdominis: Două foi de mușchi împerecheate de la coaste la pelvis care te flexează înainte. Transversus Abdominis: Mușchiul cel mai profund ab, care se înfășoară în jurul taliei pentru a sprijini coloana vertebrală.

Ce determină vizibilitatea mușchilor tăi abs?

Greșelile pe care trebuie să le evitați atunci când construiți mușchi și pierdeți grăsimi by Paul Rogers; Revizuit de Richard N. Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Construirea de mușchi și pierderea de grăsime sunt obiectivele gemene ale antrenamentelor de greutate și ale condiționării fizice, dar corpul rezistă a face ambele în același timp.

Gândește-te la mușchii tăi abs ca la carnea din mijlocul unui sandviș gras. Pe deasupra lor se află grăsimea subcutanată, lucrurile pe care le puteți vedea din exterior, în funcție de compoziția corpului.

Greșelile pe care trebuie să le evitați atunci când construiți mușchi și pierdeți grăsimi

Sub ele se află grăsimea viscerală, care este tipul care își are reședința lângă organele interne - în cantități excesive dacă o exagerați în mod continuu pe calorii și experimentați prea mult stres. Grăsimea viscerală a fost legată de boli de inimă, diabet de tip 2 și sindrom metabolic. Întrucât este aproape imposibil de spus, analizând câtă grăsime viscerală ascunde corpul tău în interior, oamenii de știință și-au dat seama de câteva ghiduri de bricolaj.

Pentru a evita riscul crescut de boli legate de obezitate, femeile ar trebui să aibă o măsurare a taliei nu mai mare de 35 cm măsurați-o în cel mai mic punct al secțiunii dvs. Conform unui studiu Mayo Clinic, raportul dintre talie și șold este considerat a fi o măsurare a grăsimii viscerale.

❶ Cum să construiți abs cu ușurință

Cum să reduci grăsimea viscerală adâncă Limitați grăsimile trans. Primul pas pentru combaterea grăsimilor viscerale este aruncarea grăsimilor trans, care se găseau în tratatele preambalate sub uleiuri parțial hidrogenate.

cum să pierdeți în greutate și să construiți abs

Acestea sunt eliminate treptat și acum lipsesc mai ales de pe rafturile supermarketurilor, de vreme ce oamenii de știință au descoperit cât de nesănătoase sunt pentru organele tale, nivelul de grăsime din burtă și nu numai.

Organizația Mondială a Sănătății încearcă să elimine grăsimile trans artificiale la nivel mondial până în Caută mai multe grăsimi monoinsaturate, de exemplu, uleiul de măsline și cele din nuci și avocado, care îți ajută organismul să metabolizeze grăsimea din burtă. Vorbind de hormoni,antrenamentul dvs.

cum să pierdeți în greutate și să construiți abs

Fă mai mult exerciții cardio. Desigur, ați auzit deja acest indiciu des, dar Weltman face această idee cu un pas mai departe, observând că exercițiile aerobice de intensitate ridicată sunt și mai eficiente la arderea grăsimii viscerale decât aceeași cantitate de exerciții cu intensitate redusă.

  1. Mesele de 10 minute pentru pachetul de șase Abs Ia stomacul pe care ți l-ai dorit dintotdeauna - nu a fost niciodată atât de ușor sau gustos!
  2. Merele ingrasa sau slabesc

Această provocare cardio de HIIT de 30 de zile este garantată pentru a-ți stimula ritmul cardiac. Într-un studiu, el a avut femei supraponderale care se plimbau sau se plimbă de cinci ori pe săptămână; un grup a lucrat pentru o perioadă mai lungă de timp la o intensitate scăzută, cum să pierdeți în greutate și să construiți abs timp ce celălalt a făcut indicii mai scurte de lucru cu intensitate ridicată.

Chiar dacă fiecare grup a ars exact același număr de calorii în fiecare antrenament, grupul cu intensitate mare a pierdut mai multe grăsimi viscerale.

cum să pierdeți în greutate și să construiți abs

Vestea bună, potrivit lui Weltman, este că intensitatea ridicată - nivelul la care simți efortul și nu mai poți ține o conversație - este diferită pentru fiecare persoană. Cum funcționează mușchii tăi de bază Când vine vorba de descoperirea abs-ului dumneavoastră, există două moduri: fie pierdeți grăsimea, fie construiți mușchii abs mai puternici. Se pare că, de fapt, sunt greu de obosit, deoarece muncesc toată ziua pentru a vă menține vertical.

Dar nu te întorci acasă după o zi lungă la birou, cu un miez dureros de a sta la birou, deci cât de ocupați ar putea fi ei cu adevărat?

Ghidul complet pentru mușchii tăi abs

Rectus abdominis, între timp, este mușchiul drept în jos, care, da, te poate face să par să ai un pachet de șase. Singurul mușchi ab este transversus abdominis.

cum să pierdeți în greutate și să construiți abs

Cel mai adânc dintre toate, face o înțelegere completă a mijlocului tău și o trage în corset. Cum să construiți muschi abs mai puternici Deci, cum te trezești acei mușchi abs profunzi? Într-un scaun standard, mușchii tăi nu trebuie să-și tragă greutatea. Dar stați pe o minge de stabilitate pompată fără spătar și rectus abdominis se activează pentru a vă sprijini coloana vertebrală.

331 Tips and Tricks for Frostborn: Coop Survival. Exhaustive Overview! JCF

Îți forțează abs-urile să tragă", spune dr. De asemenea, puteți activa rectus abdominis și oblici, prin simpla tragere în burtă.

Pierdeți grăsimea din burtă și construiți mușchi cu această dietă rapidă de șase pachete

Pentru bonificația de bază care vă va ajuta să obțineți și mai mult mușchii ab definiți, trebuie să faceți tipul de muncă musculară la care se referea Olson. A folosit o mașină de electromiografie fantezistă EMG pentru a testa eficiența practic a fiecărui exercițiu de bază sub soare pentru a crea mama tuturor antrenamentelor ab. Mișcări precum întinderea cu un singur picior și celelalte opt din acest antrenament abs reprezintă o schimbare pe care exercițiile ab au luat-o în ultimul deceniu sau cam așa ceva; anterior, a existat o tendință de a izola mușchii ab pentru a oferi fiecăruia un antrenament individual creșteri pentru rectus abdominis, biciclete pentru oblici etc.

Alegerea Editorului.