Exerciții pentru gleznă după operație

Cum vă așezați gleznele

Avertizări O gleznă dureroasă este adesea rezultatul supraîncărcării și al picioarelor obosite.

Calmează durerea la gleznă

Încordarea sau picioarele dureroase ar fi putut fi cauzate de purtarea de pantofi noi sau când ați parcurs o distanță mai mare decât de obicei pe jos. O gleznă dureroasă este diferită de durerea ascuțită, vânătăi, amorțeală, furnicături sau senzația de arsură. Puteți utiliza instrucțiunile din acest articol pentru a ameliora durerea atunci când aveți dureri de gleznă. Dacă vă confruntați cu mai mult de durere, cum ar fi faptul că nu puteți încărca glezna fără sprijin, este posibil să fiți entorsat glezna sau să fi suferit alte leziuni.

Într-un astfel de caz, ar trebui să solicitați asistență medicală. A calca Partea 1 din 3: Luați măsuri imediate Odihnește-te cel puțin treizeci de minute. Întindeți-vă sau așezați-vă și asigurați-vă că picioarele și picioarele nu mai sunt încordate. Așezați-le pe un obiect moale și încercați să nu le mișcați atâta timp cât vă convine. În funcție de gradul de durere pe care îl întâmpinați, este posibil să nu fie nevoie să vă strângeți picioarele și picioarele mai mult de 30 de minute.

În unele cazuri, aceasta poate dura până la o zi întreagă.

Mersul pe jos De obicei, medicii recomandă o perioadă de imobilizare după operația gleznei, în care oasele implicate, țesuturile conjunctive și mușchii se atrofiază sau devin mai mici și mai slabe. Se recomandă efectuarea de exerciții pentru a restabili flexibilitatea și forța după această perioadă. Cu toate acestea, consultați-vă medicul înainte de a începe un program de exerciții, pentru a vă asigura că sunteți gata și pentru a discuta care sunt exercițiile cele mai potrivite în circumstanțele dumneavoastră.

Luați în considerare oprirea activității care v-a cauzat durerea la gleznă sau întreruperea activității de mai multe ori pentru a face o pauză.

Dacă piciorul este foarte dureros, imobilizați-l și evitați să-l atingeți în primele ore după rănire. Încercați să vă puneți gleznele peste nivelul inimii.

cum vă așezați gleznele

Acest lucru face mai dificil fluxul de sânge în zona de rănire, reducând riscul de umflare. Odihnește-te într-un loc în care alții nu te vor deranja, de exemplu pe cum vă așezați gleznele scaun din sufrageria ta sau pe patul tău. Dacă glezna continuă să te doară, ar trebui să folosești metoda RICE.

Această metodă este descrisă în continuare în a doua secțiune a acestui articol. Examinați-vă durerile gleznelor. Arată ceva diferit de normal sau simțiți ceva ciudat?

Acordați o atenție deosebită umflăturii, decolorării, asimetriei între ambele picioare, intervalului limitat de mișcare sau durerii.

  • Scanarea în greutate scanare
  • 8 exerciții de gleznă pentru a menține picioarele puternice și pentru a preveni rănile
  • Cum se întărește gleznele slabe - Sănătate -

O gleznă dureroasă este însoțită, de obicei, de umflături ușoare, dar probabil că totuși vă puteți supune glezna.

Dacă aveți mai mult de durere și umflături ușoare, exemplele sunt enumerate mai jos, trebuie să vă adresați medicului dumneavoastră. Probabil că veți avea nevoie de o radiografie a gleznei pentru următoarele simptome: Pierde grăsimea de burtă în 2 săptămâni rapide și bruște pe care nu le-ai văzut venind Decolorare Leziuni vizibile ale pielii, vânătăi, răni deschise sau infecții Asimetrie între ambele picioare sau picioare Mișcare anormală a articulațiilor Mai mult decât durere o durere ascuțită, senzație de arsură, frig sau furnicături O mare diferență în temperatura piciorului sau gleznei și a restului corpului Lipsa senzației în picior sau gleznă Determinați dacă aveți nevoie de îngrijiri medicale suplimentare.

În majoritatea cazurilor, gleznele dureroase sunt rezultatul utilizării excesive.

Exerciții pentru gleznă după operație

De exemplu, atunci când ai mers sau ai alergat prea mult. Cu toate acestea, o durere de gleznă, umflături și alte dureri pot fi, de asemenea, rezultatul unor afecțiuni medicale mai grave. Adresați-vă medicului dumneavoastră dacă observați oricare dintre punctele de mai jos cu privire la glezna dureroasă: Dacă sunteți gravidă mai mult de 20 de săptămâni și gleznele sunt umflate rapid și considerabil.

Umflarea bruscă a gleznelor poate indica preeclampsie sau tensiune arterială crescută. Preeclampsia cunoscută mai popular sub numele de preeclampsie necesită asistență medicală imediată.

Cum să consolidați gleznele slabe

Când simțiți durere doar la una dintre glezne, chiar dacă ați pus aceeași presiune pe ambele glezne. Acesta cum vă așezați gleznele fi un semn că ceva nu este în regulă cu glezna și că durerea nu este cauzată doar de supraîncărcare. Durerea persistă sau se înrăutățește în timp.

Durerea la nivelul gleznelor și picioarelor a fost inclusă ca posibil efect secundar al oricărui medicament pe care îl luați. Durerea la nivelul gleznelor și picioarelor a fost descrisă ca un simptom al unei afecțiuni medicale mai grave care vă afectează.

Aceasta include diabetul. Este posibil să trebuiască să mergeți cu cârje până când durerea dispare și puteți merge din nou normal.

GLEZNE SLABE: EXERCIȚII, CAUZE, SIMPTOME ȘI TRATAMENT - SĂNĂTATE -

Abrevierea înseamnă Rest, Ice, Compression și Elevation. Aceasta este o metodă standard de tratare a unei articulații dureroase.

Înainte de a vă pregăti pentru un antrenament de corp inferior, trebuie să vă asigurați că puteți sta pe picioarele voastre sub dumneavoastră. Gleznele slabe și ticsite sunt un precursor simplu pentru multe tipuri diferite de răniri.

Asigurați-vă că odihniți articulația și mergeți cu cârje dacă nu reușiți să vă puneți greutatea pe gleznă. Răciți articulația dureroasă cu gheață.

cum vă așezați gleznele

Aplicarea gheții trebuie făcută la fiecare două până la trei ore timp de 15 până la 20 de minute la un moment dat în primele 48 de ore de la accidentare sau până când pierdere în greutate mn s-a diminuat semnificativ. Puteți utiliza o pungă sigilată de gheață, compresă rece, carne congelată, mazăre congelată sau orice alt obiect rece.

cum vă așezați gleznele

Dacă lăsați gheața pe piele mai mult de 30 de minute, riscați degerături care pot provoca daune pe termen lung părții corpului.