Pierderea treptată în greutate nu este mai bună decât pierderea rapidă în greutate pe termen lung

Este o pierdere rapidă sau lentă în greutate mai bună. Pierdere rapidă în greutate acasă. Rețete de slăbire la domiciliu și alte metode medicale

Pierderea lentă în greutate

Pagina principala Pasager sănătos Când vine vorba de slăbit, toată lumea vrea să o slăbească rapid. Rareori am văzut oameni care să întrebe cât de repede ar trebui să slăbesc, toată lumea este destul de preocupată de cum ar trebui să slăbesc rapid.

De aceea, când căutam să slăbesc, am întâlnit pagini care susțin că, în urma unor sfaturi x, y, z, puteți pierde 3 kilograme sau 5 kilograme sau chiar 10 kilograme într-o săptămână. Dar, serios, este ok? Am crezut și am citit întotdeauna că a pierde rapid în greutate nu este bine pentru sănătatea ta, plus că vei reveni cu o greutate și mai mare.

Deci, am mai privit și am dat peste asta Studiu din publicat în The Lancet care susține că rata pierderii în greutate nu afectează proporția de greutate recâștigată.

Aceasta provoacă ceea ce spun dieteticienii, medicii și știința până acum. Deși pentru majoritatea oamenilor acest lucru ar putea să nu fie rapid, în funcție de metabolismul corpului. Pierderea a 1 sau mai puțin de 1 kg 0,6 kg este considerată o scădere lentă în greutate. Acestea sunt doar o aproximare și există o serie de factori de care depinde pierderea în greutate. Vom vedea acești factori mai târziu.

  1. De ce ar trebui să acordați preferință acestui medicament Pierderea în greutate efervescentă.
  2. Pierderea în greutate ar trebui să fie rapidă sau lentă pentru o sănătate mai bună
  3. Pagina principala Pierderea în greutate: ar trebui să fie rapid sau lent pentru o sănătate mai bună?
  4. Nu toate recomandările și teoriile privind pierderea în greutate sunt dovedite și adevărate.
  5. Pierderea în greutate rapidă sau lentă, ceea ce este cel mai bun mod
  6. Politica De Confidențialitate De ce pierderea rapidă în greutate este cea mai bună modalitate de a pierde în greutate Surpriză: pierderea rapidă în greutate ar putea fi de fapt cea mai bună modalitate de a scăpa de kilograme.
  7. Pierderea treptată în greutate nu este mai bună decât pierderea rapidă în greutate pe termen lung

Ce ar putea fi mai bun decât să ții o dietă timp de săptămâni și să slăbești 20 de kilograme, mai degrabă decât să mergi cu 1 lire pe săptămână, plictisitor și demotivant?

Ei bine, este natura umană să dorească rezultate repede și să vină. Pierderea rapidă în greutate este atât de motivantă. Când vedeți rezultatele în fiecare săptămână, sunteți gata să vă împingeți un pic în plus. Deci, dacă doriți să vă mențineți o sănătate bună și, de asemenea, să slăbiți, atunci ce?

Scadere in greutate

Studiul a avut două faze în prima fază, participanții au fost menținuți pe o dietă restricționată timp de de săptămâni, iar în a doua fază s-a observat cât de multă greutate au revenit cele două grupuri. În prima fază, grupul de slăbire rapidă a fost mult mai aproape de obiectivul lor decât grupul de slăbire treptată. În mod surprinzător, în a doua fază, majoritatea participanților din ambele grupuri și-au recăpătat greutatea pierdută.

Studiul afirmă că rata pierderii în greutate nu afectează proporția în greutate câștigată. Pierderile rapide de greutate obțin o reducere mai mare a greutății și întreținerea pe termen lung și nu sunt mai susceptibile la recâștigarea greutății decât pierderile treptate.

Ce este pierderea rapidă în greutate?

Conform acestui studiu, prezentul cu pierderea totală în greutate similară, rata pierderii în greutate nu afectează recâștigarea greutății. Dacă pierderea în greutate este bună pentru sănătate și sunt la fel de probabil să mă recâștig în orice mod, de ce antrenorul meu sau dieteticianul meu erau atât de preocupați de slăbit prea repede? Cu toate acestea, potrivit studiului, această recomandare a fost menită pentru reducerea riscului de formare a calculilor biliari și nu a fost creată în asociere cu obezitatea sau rezultatele cardiometabolice asupra sănătății.

În acest caz, este întotdeauna recomandabil să alegeți o abordare mai lentă. Deși studiul susține că modificările compoziției corpului pot fi similare în ambele abordări, nu oferă niciun răspuns clar cu privire la menținerea masei musculare.

Cu toate acestea, potrivit unui studiu dincare s-a concentrat în totalitate pe efectul pierderii rapide sau lente în greutate asupra compoziției corpului, s-a observat o reducere mai mare a circumferinței taliei, a circumferinței șoldului, a masei grase și a procentului de grăsime corporală în scăderea lentă în greutate și a scăzut Apa este o pierdere rapidă sau lentă în greutate mai bună totală, masa corporală slabă, masa fără grăsimi și rata metabolică de odihnă au fost observate la pierderea rapidă în greutate.

Chiar și după ce am citit toate cercetările, ceea ce susține în mod clar mersul rapid ar putea fi cel mai bun mod în care tot nu aș merge la o dietă accidentală și aș începe să lucrez de trei ori pe zi în sala de gimnastică.

Cauzele metabolismului lent

De ce este asta? Relație proastă cu mâncarea: Sincer, dacă urăști mâncarea pe care o mănânci, cât timp poți continua să o mănânci? Dacă ești cineva pe care trebuie să-l slăbească doar câteva kilograme, pot înțelege că a te controla timp de săptămâni este bine, dar dacă ai nevoie să slăbești mult, poți trăi luni de zile cu supe și salate? Nu cred că este atât de frustrant.

Nici una dintre abordări nu este durabilă: Fie că mergeți pe calea lentă, fie pe cea rapidă în cele din urmă, dacă încetați să urmați dietele și să vă antrenați, veți recâștiga tot ce ați pierdut.

pierderea în greutate snooker

A face o schimbare a stilului tău de viață și a te angaja pentru el pe tot parcursul vieții este singura soluție permanentă. Deci, nu ar fi mai bine să te apuci de ceva pe care să îl poți urmări pe termen lung? Înțelegerea corpului tău: Dacă pierzi încet, vei învăța în pierdere în greutate rincon ga din urmă ce funcționează pentru corpul tău și ce nu.

Dacă mergeți pe calea rapidă, vă împingeți corpul, dar nu învățați nimic din proces.

De ce slăbirea lentă este mai bună decât slăbirea rapidă?

Abordarea centrată pe nutrienți și fără calorie: toate studiile menționate mai sus se concentrează pe aportul de calorii și nu pe aportul de nutrienți. Vă puteți reduce aportul de calorii trecând de la o opțiune foarte nesănătoasă la o opțiune nu atât de nesănătoasă, cum ar fi să treceți de la consumul de sodiu bogat în calorii la unul, dar nu asta vă va ajuta pe termen lung.

pooping o mulțime te face să pierzi în greutate

Este important să vă creșteți aportul de nutrienți, chiar dacă asta înseamnă să luați câteva calorii în plus. Pierderea masei musculare: Dacă ați citit articolul meu Grăsime slabă: A fi slab este la fel ca a fi sănătos? Trebuie să știți că pierderea masei musculare pentru a slăbi este cel mai rău lucru pe care îl puteți face corpului dumneavoastră.

Obiectivul dvs.

nici o bere o pierdere în greutate o lună