7 sfaturi pentru a pierde în greutate FAST 5 kilograme într-o săptămână

Fast mod de a pierde greutatea pentru obezi

For GoodIunie Cuprins Căi științifice de a pierde în greutate La pachet Deși există diete nesfârșite, suplimente și planuri de înlocuire a meselor care pretind că asigură o pierdere rapidă în greutate, cele mai multe dintre ele nu dispun de dovezi științifice. Există totuși câteva strategii susținute de știință care au un impact asupra managementului greutății.

Aceste strategii includ exercitarea, urmărirea aportului de calorii, postul intermitent și reducerea numărului de carbohidrați din dietă.

În acest articol, considerăm nouă metode eficiente de pierdere în greutate. Căi științifice de a pierde în greutate Metodele de pierdere în greutate pe care suportul de cercetare științifică includ următoarele: 1. Încercați postul intermitent Mai multe strategii susținute de cercetare pot ajuta la scăderea în greutate, dintre care unul este postul intermitent IF. Intermitent de post IF este un model de consum, care implică fasts pe termen scurt regulat și consumarea meselor într-o perioadă mai scurtă de timp în timpul zilei.

Mai multe studii au arătat că postul intermitent pe termen scurt, care durează până la 24 de săptămâni, duce la scăderea în greutate a persoanelor supraponderale. Cele mai frecvente metode intermitente de repaus includ următoarele: Postul alternant de zi ADF :Rapidă în fiecare zi și mâncați în mod normal în zilele fără post.

Dieta 5: 2:Rapid la 2 din fiecare 7 zile.

Motivația pentru scăderea în greutate - mentalitatea și obiectivele potrivite

În zilele de repaus mâncați de calorii. Pentru majoritatea oamenilor, fereastra de 8 ore ar fi în jurul orei până la ora Un studiu privind această metodă a constatat că consumul în timpul unei perioade restrânse a determinat participanții să consume mai puține calorii și să piardă în greutate.

Cel mai bine este să adoptați un model alimentar sănătos în zilele fără post și să evitați consumul prea mare. Urmăriți-vă dieta și exercițiul Dacă cineva dorește să piardă în greutate, trebuie să fie conștient de tot ce mănâncă și bea în fiecare zi.

Cea mai eficientă modalitate de a face acest lucru este să înregistrați fiecare articol pe care îl consumă, fie într-un jurnal, fie într-un dispozitiv de urmărire a alimentelor online.

Cea mai bună motivație este un adevărat obiectiv pe termen scurt

Cercetătorii au estimat, încă până la sfârșitul anului vor fi descărcate 3, 7 miliarde de aplicații pentru sănătate. Dintre acestea, aplicațiile pentru dietă, activitatea fizică și scăderea în greutate au fost printre cele mai populare. Acest lucru nu este fără motiv, deoarece urmărirea activității fizice și progresul pierderii în greutate în deplasare pot fi o modalitate eficientă de gestionare a greutății.

Un studiu a constatat că urmărirea consistentă a activității fizice a ajutat la scăderea în greutate. Între timp, un studiu de revizuire a identificat o corelație pozitivă între pierderea în greutate și frecvența monitorizării aportului alimentar și a exercițiilor fizice.

Chiar și un dispozitiv la fel de simplu ca un pedometru poate fi un instrument util de pierdere în greutate. Să mănânci minunat Gândirea conștientă este o practică în care oamenii acordă atenție modului și locului în care mănâncă alimente.

Această practică poate permite oamenilor să se bucure de alimentele pe care le consumă și să mențină o greutate sănătoasă. Pe măsură ce majoritatea oamenilor conduc viața ocupată, adesea tind să mănânce repede pe fugă, în mașină, lucrand la birouri și uitându-se la televizor. În consecință, mulți oameni abia dacă sunt conștienți de alimentele pe care le consumă. Tehnicile pentru o alimentație conștientă includ: Scăzând să mănânce, de preferință la o masă:Acordați atenție mâncării și bucurați-vă de experiență.

Evitați distragerile în timpul mesei:Nu porniți televizorul sau laptopul sau telefonul. Mâncarea încet:Aveți timp să mestecați și să savurați mâncarea. Această tehnică ajută la scăderea în greutate, deoarece oferă creierului unei persoane suficient timp pentru a recunoaște semnalele că sunt pline, ceea ce poate ajuta la prevenirea consumului prea mare.

Efectuarea alegerilor de alimente considerate:Alegeți alimente care sunt pline de nutrienți nutritivi și cei care vor satisface ore, nu minute. Diabetul de tip 2: Postul intermitent poate avea un risc crescut O strategie pentru pierderea in greutate este postul intermitent.

Continuați-vă regimul de exerciții

Aflați mai multe despre acest lucru și despre impactul acestuia asupra metabolismului. Citeste acum 4. Aceasta se datorează în principal unei scăderi a ghrelinului hormonului de foame și creșterii peptidelor hormonilor de sațietate YY, GLP-1 și colecistocininei.

Tăierea înapoi a zahărului și a carbohidraților rafinați Acesta poate ajuta la schimbul de gustări cu conținut ridicat de zahăr pentru fructe și fructe cu coajă lemnoasă. Carbohidrații rafinați sunt alimente puternic procesate care nu mai conțin fibre și alți nutrienți. Acestea includ orez alb, pâine și paste făinoase.

Obezitatea – cauze si metode naturale de combatere - parohia-apostol.ro

Fast mod de a pierde greutatea pentru obezi alimente se digeră rapid și se transformă rapid în glucoză. Excesul de glucoză intră în sânge și provoacă insulina hormonală, care promovează depozitarea grăsimilor în țesutul adipos.

Acest lucru contribuie la creșterea în greutate. Unde este posibil, oamenii ar trebui să schimbe alimentele procesate și zahar pentru mai multe opțiuni sănătoase. Martorile bune pentru produsele alimentare includ: orez cu cereale integrale, pâine și paste în loc de versiunile albe fructe, nuci și semințe în loc de gustări cu conținut ridicat de zahăr ceaiuri de plante medicinale și apă infuzată cu fructe în loc de sucuri mari de zahăr smântână cu apă sau lapte în loc de suc de fructe 6.

Consumați o mulțime de fibre Fibrele dietetice descriu carbohidrații pe bază de plante care nu pot fi digerați în intestinul subțire, spre deosebire de zahăr și amidon.

fast mod de a pierde greutatea pentru obezi cum să mi ajuți cavalierul să piardă în greutate

Includerea unei multitudini de fibre în dieta poate crește sentimentul de plenitudine, ceea ce poate duce la pierderea în greutate. Mâncărurile bogate în fibre includ: cereale pentru micul dejun cu cereale integrale, paste integrală de grâu, pâine integrală, ovăz, orz și secară fructe și legume nuci si seminte 7.

Echilibrarea bacteriilor intestinale O arie in curs de dezvoltare a cercetarii se concentreaza pe rolul bacteriilor in intestin in managementul greutatii.

Cel mai bun mod de a începe pierderea în greutate

Intestinele umane găzduiesc un număr mare și o varietate de microorganisme, inclusiv circa 37 trilioane de bacterii. Fiecare individ are diferite soiuri și cantități de bacterii în intestin. Unele tipuri pot crește cantitatea de energie pe care persoana o recoltează din alimente, ducând la depunerea de grăsimi și creșterea în greutate.

Unele alimente pot crește numărul de bacterii bune în intestin, incluzând: O mare varietate de plante:Creșterea numărului de fructe, legume și cereale în regimul alimentar va determina o creștere a absorbției de fibre și un set mai divers de bacterii intestinale. Alimente fermentate:Acestea sporesc funcția de bacterii bune în timp ce inhibă creșterea bacteriilor rele. Sauerkraut, kimchi, kefir, iaurt, tempeh și miso toate conțin cantități bune de probiotice, care ajută la creșterea bacteriilor bune.

Cercetatorii au studiat pe scara larga kimchi, iar rezultatele studiului sugereaza ca are efecte anti-obezitate. În mod similar, studiile au arătat că kefirul poate contribui la promovarea fast mod de a pierde greutatea pentru obezi în greutate la femeile supraponderale.

fast mod de a pierde greutatea pentru obezi greutatea pierde cuvintele cheie

Produse alimentare prebiotice:Acestea stimulează creșterea și activitatea unor bacterii bune care ajută la controlul greutății. Fibria fibroasă prebiotică apare în multe fructe și legume, în special rădăcina de cicoare, anghinarea, ceapa, usturoiul, sparanghelul, prazul, banana și avocado.

Este, de asemenea, în cereale, cum ar fi ovăz și orz. Obținerea unui somn bun Numeroase studii au arătat că obținerea mai puțin de ore de somn pe noapte este asociată cu o incidență crescută a obezității.

Există mai multe motive în spatele acestei situații.

Metode de pierdere în greutate dovedite ştiinţific: cum scapi de kilogramele în plus fără dietă

Cercetările sugerează că somnul insuficient sau de slabă calitate încetinește procesul în care organismul convertește calorii în energie, numit metabolism. Când metabolismul este mai puțin eficient, organismul poate stoca energie neutilizată ca grăsime.

În plus, somnul sărac poate crește producția de insulină și cortizol, care, de asemenea, promovează depozitarea grăsimilor. Cât timp doarme cineva afectează, de asemenea, reglarea hormonilor care controlează apetitul, leptina și ghrelinul.

fast mod de a pierde greutatea pentru obezi greu de pierdut în greutate pe perioada mea

Leptinul trimite semnale de plinătate la creier. Gestionați nivelurile de stres Activitățile în aer liber pot contribui la gestionarea stresului. Stresul declanșează eliberarea de hormoni, cum ar fi adrenalina și cortizolul, care diminuează inițial pofta de mâncare ca parte a luptei corpului sau a răspunsului la zbor.

Motivația # 1 - pierderea în greutate pentru sănătate

Cu toate acestea, atunci când oamenii sunt sub stres constant, cortizolul poate rămâne în sânge pentru mai mult timp, ceea ce va spori apetitul lor și, eventual, va duce la mâncarea mai mult. Cortizolul semnalează necesitatea de a umple depozitele nutriționale ale organismului de la sursa preferată de combustibil, care este carbohidratul.

Insulina transportă apoi zahărul din carbohidrați din sânge către mușchi și creier. Dacă individul nu folosește acest zahăr în luptă sau în zbor, organismul îl va păstra ca grăsime. Cercetatorii au descoperit ca punerea in aplicare a unui program de interventie de gestionare a stresului de 8 saptamani a dus la o reducere semnificativa a indicele de masa corporala IMC a copiilor si adolescentilor supraponderali si obezi.

Unele metode de gestionare a stresului includ: yoga, meditație sau tai chi tehnici de respirație și de relaxare petrecând ceva timp în aer liber, de exemplu mersul pe jos sau grădinăritul La pachet Este important să vă amintiți că nu există soluții rapide când vine vorba de pierderea în greutate.

Cea mai bună modalitate de a atinge și de a menține o greutate sănătoasă este să mâncați o dietă hrănitoare și echilibrată. De asemenea, este benefic să exerciți cel puțin 30 de minute în fiecare zi.