Giovani senza domani (it)

Modalități simple de a pierde rapid grăsimea

Ștergeți situațiile și crunch-urile

Se crede că exercițiul arde calorii, deci pentru a îndepărta grăsimea într-o anumită zonă a corpului, exercitați acea zonă. Cu toate acestea, nu așa funcționează.

modalități simple de a pierde rapid grăsimea

Desigur, exercițiile fizice arde calorii, dar o fac uniform în jurul întregului corp. Efectuând o cantitate excesivă de greutăți și stând în picioare, vă puteți reduce grăsimea din burtă, dar nu cu o cantitate mai mare decât grăsimea din alte zone ale corpului.

Și, deși veți avea abs dur, mulțumită tuturor acelor crunks, tot nu veți obține definiția dorită datorită grăsimii din burtă care le acoperă.

EXERCITII SOLDURI ACASA - ANTRENAMENT SOLDURI

Pentru a înțelege de ce este acest lucru și pentru a găsi o soluție pentru îndepărtarea grăsimii din burtă, trebuie să vă dați seama de ce avem grăsime abdominală în primul rând. Corpul stochează grăsimea ca rezervădar există limite cu privire la locul unde poate fi păstrat.

Stomacul oferă unul dintre cele mai disponibile spații, împreună cu partea din spate și coapsele. Cu toate acestea, modul în care corpul dumneavoastră se distribuie în jurul acestor zone depinde de mai mulți factori, inclusiv genele talehormoni și dieta. Când vine vorba de hormoni, cel mai important pentru toți culturistii este în mod evident testosteronul, care nu numai că face corpul mai capabil să construiască masa musculară, ci și scade grăsimea corporală.

În plus, cu atât mai mult mușchi și testosteron în organism, cu cât este mai mică cantitatea de estrogen și, deoarece acest lucru contribuie, de asemenea, la distribuirea grăsimilor în jurul burticii motiv pentru care femeile sunt mai susceptibile la aceastacu atât este mai scăzut nivelul, cu atât mai bine.

Înainte de a pleca și ia câteva suplimente de testosteron sau, mai rău, puneți ceva în corpul dvs.

modalități simple de a pierde rapid grăsimea

Nu numai că efectele hormonului de creștere sunt destul de urâte atunci când sunt luate în mod nefiresc, inclusiv căderea păruluiginecomastie sau chiar afecțiuni mai grave, dar și, deoarece testosteronul este produs în mod natural în organism, este nevoie doar de exercițiile corecte pentru a-și crește nivelul, ceea ce nu numai că este ușor de făcut, dar nu va duce la efecte secundare urâte.

De fapt, este nevoie doar de câteva modificări ale schemei de exerciții.

Semperfi5k

Poate că cea mai ușoară metodă pentru a-ți crește nivelul este să faci repetări reduse de genuflexiuni și powerlifts o dată sau de două ori pe săptămână. Acest tip de antrenament intens cu greutatea este excelent pentru a-ți face corpul să producă mai mulți hormoni, deși trebuie să te asiguri că te odihnești din plin, deoarece 70 la sută din testosteronul tău este produs atunci când dormi. Asigură-te că ești obținând o mulțime de proteinedeoarece acest lucru vă asigură că puteți produce suficient testosteron și mușchi.

Pentru majoritatea culturistilor de sex înălțimea și pierderea în greutate, acest lucru ar trebui să fie de aproximativ până la de grame în fiecare zi, sau puțin mai mult, în funcție de regimul de antrenament.

modalități simple de a pierde rapid grăsimea

Se agită proteinele sunt o idee modalități simple de a pierde rapid grăsimea, deoarece vă puteți crește aportul fără a crește caloriile, deoarece acestea trebuie reduse pentru ca corpul dumneavoastră să arda grăsimea din jurul mușchiului.

Cel mai simplu mod de a face acest lucru este să scrieți tot ce mâncați într-o săptămână obișnuită și apoi calculați aportul zilnic mediu de calorii.

modalități simple de a pierde rapid grăsimea

Din această medie, scade de calorii, ceea ce te va asigura că primești mai puțin, nu mai mult, decât este necesar. În plus, introduceți un pic de cardio suplimentar în antrenament pentru a vă asigura că ardeți multe calorii în fiecare săptămână.

  1. Streaming Giovani senza domani - Gratis ITA it
  2. Subțiri în opt săptămâni

Odată ce ați definit definiția dorită, puteți începe să creșteți din nou caloriile mențineți această greutate, dar aveți grijă, deoarece este prea ușor să repuneți grăsimea din nou, așa că asigurați-vă continuați să vă monitorizați greutatea și calorii și faceți ajustări atunci când este necesar.