Am încercat să postesc extrem mâncând o dată pe zi - Iată ce s-a întâmplat

Omad posturi în greutate, Dieta OMAD - cea mai noua si extrema metoda de a slabi

Gânduri finale Dieta OMAD este un model alimentar popular care presupune consumul unei singure mese pe zi. Acest lucru poate părea atrăgător pentru unii, deoarece dieta se concentrează doar pe cand mănânci mai degrabă decât ce sau cât de mult ar trebui să consumi.

Date cheie despre dieta OMAD

Dar, în timp ce unii laudă dieta ca pe o strategie ușoară, eficientă și flexibilă de pierdere în greutate, alții susțin că este nesănătoasă, nesustenabilă și periculoasă. Deci veți pierde în greutate pe OMAD? Alimentația este sănătoasă sau există alternative mai bune pentru a ajuta la stimularea pierderii în greutate și a promova o mai bună sănătate? Iată ce trebuie să știți.

  • OMAD - o singură masă pe zi - avantaje, dezavantaje, studii
  • Constă într-o fereastră alimentară de o oră în care consumi o masă bogată urmată de o pauză de 23 ore.

În mod obișnuit, pe acest plan de dietă de post, îți mănânci o masă târziu în timpul zilei, omad posturi în greutate jurul orei de luat masa. Poți gusta la OMAD?

  1. DIETA OMAD: MâNCAREA CU O MASĂ PE ZI ESTE SĂNĂTOASĂ? - - FITNESS -
  2. AM îNCERCAT SĂ POSTESC EXTREM MâNCâND O DATĂ PE ZI - IATĂ CE SE îNTâMPLĂ - SĂNĂTATE -

Spre deosebire de alte adaptări de post intermitente, cum ar fi Dieta Războinică, dieta OMAD nu implică gustări sau mese mici pe parcursul zilei. Dieta este o versiune mai extremă a dietelor tradiționale de post, care implică de obicei post pe o perioadă de ore pe zi.

Dieta OMAD și pierderea kilogramelor în plus

În schimb, postul OMAD durează în jur de 23 de ore, cu doar o oră pe zi alocate pentru mâncare. Ce se întâmplă atunci când faci OMAD?

omad posturi în greutate pierde în greutate 90 kg

Majoritatea oamenilor urmează dieta pentru pierderea în greutate, deoarece limitează aportul alimentar la doar o oră pe zi, ceea ce poate reduce și aportul caloric. Cu toate acestea, alții susțin că economisește timp, promovează productivitatea și consolidează autocontrolul și puterea de voință.

omad posturi în greutate pierdere în greutate prin terci

Poți mânca ceva pe OMAD? Deși mulți folosesc postul intermitent OMAD ca scuză pentru a încărca alimente bogate în calorii și ingrediente procesate, cel mai bine este să completați ingrediente sănătoase în timpul mesei zilnice pentru a vă asigura că veți obține toți nutrienții de care are nevoie organismul.

În mod ideal, mesele ar trebui să conțină o sursă bună de proteine, împreună cu unele grăsimi și legume sănătoase, toate din alimente bogate în nutrienți.

omad posturi în greutate plante de ardere a grăsimilor și minerale

Iată un plan de mese OMAD de trei zile, cu câteva idei și rețete delicioase pentru mesele OMAD, care vă vor ajuta să începeți: Prima zi Mic dejun: nici unul Masa de pranz: nici unul Masa de seara: Tacos de Carne Asada cu salată de quinoa guacamole, chipsuri de legume coapte și fructe mixte Ziua a doua Mic dejun: nici unul Masa de pranz: nici unul Masa de seara: Somon înnegrit cu omad posturi în greutate erbos, broccoli aburit, salată laterală și măr cu unt de arahide Ziua a treia Mic dejun: nici unul Masa de pranz: nici unul Masa de seara: Ardei umpluți cu turcuri cu orez de conopidă, dovlecei și cuburi de pepene galben Vă poate ajuta să pierdeți în greutate?

Deoarece vă limitați aportul zilnic la doar o masă pe zi, cantitatea de calorii OMAD pe care le consumați este probabil mai mică decât dacă urmați o 30 10 pierdere în greutate issaquah wa standard cu trei mese pe zi.

Unele cercetări arată că reducerea frecvenței mesei dvs. De exemplu, un studiu mic a raportat că dieta OMAD beneficiază de gestionarea greutății și poate chiar stimula arderea grăsimilor.

Recomandat

De fapt, potrivit studiului, reducerea frecvenței mesei la doar o masă pe zi a dus la scăderi semnificative ale greutății corporale și a masei grase pentru participanți. Deci, câtă greutate poți pierde prin post intermitent sau consumând doar o masă pe zi? Pierderea în greutate potențială OMAD poate varia în funcție de o serie de factori diferiți, inclusiv alimentele pe care le consumi pe parcursul zilei.

omad posturi în greutate pierdere în greutate cartersville georgia

De asemenea, poate varia în funcție de cât timp urmați dieta; rezultatele regimului OMAD de la o lună pot fi mult diferite după ce îl urmăriți pe termen lung. Cu toate acestea, în general, vă puteți aștepta să pierdeți între jumătate de kilogram și două kilograme pe săptămână, ca parte a unui plan sigur și sănătos de slăbit.

Pe lângă pierderea în greutate, mai multe studii au descoperit că postul intermitent ar putea fi benefic omad posturi în greutate pentru alte aspecte ale sănătății.

Deși cercetările au descoperit rezultate contradictorii, un studiu a fost publicat în Jurnalul Mondial de Diabet a sugerat că OMAD beneficiază de controlul zahărului din sânge pentru cei cu diabet zaharat de tip 2.

În studiu, postul pe termen scurt timp de de ore zilnic a ajutat la stabilizarea glicemiei și la reducerea greutății corporale.

omad posturi în greutate diete de slabit 4 kg

Un alt studiu a arătat postul intermitent poate reduce nivelurile de inflamație, ceea ce ar putea fi benefic pentru prevenirea afecțiunilor cronice precum boli de inimă, cancer și diabet.

Nu numai că, dar în studiile la animale, postul intermitent a fost, de asemenea, demonstrat că protejează sănătatea creierului și semnele lente de îmbătrânire la șoareci. Rețineți că aceste studii sunt concentrate pe postul intermitent, mai degrabă decât să mănânce o masă pe zi.

Recent Blog

Sunt necesare mai multe cercetări în ceea ce privește dieta OMAD special pentru a evalua potențialele sale beneficii pentru sănătate. Este sănătos? Ar trebui să încercați? Este sănătos să mănânci o singură masă pe zi?

De ce să mănânci doar o dată pe zi?

Deși există o mulțime de povești de succes despre modul în care OMAD duce la pierderea rapidă în greutate, împreună cu multe OMAD înainte și după fotografiile disponibile online, cercetările au găsit rezultate contradictorii cu privire la efectele asupra sănătății dietei.

De exemplu, un studiu publicat în jurnal Metabolism a arătat că a mâncat doar o masă pe zi, timp de două luni, a crescut nivelul de zahăr din sânge, precum și nivelul de ghrelin, hormonul care stimulează senzațiile de foame. Un alt studiu a descoperit că dieta OMAD a avut ca rezultat pierderea în greutate și pierderea de grăsime, dar a provocat, de asemenea, creșteri semnificative ale foamei, tensiunii arteriale și a nivelului de colesterol.