Dieta și menopauză

Puteți pierde în greutate trecerea prin menopauză, Gestionarea greutății în timpul menopauzei - evitarea creșterii în greutate la menopauză

puteți pierde în greutate trecerea prin menopauză

Alte tulburări metabolice Depresie Această listă de boli și tulburări nu a fost cu siguranță o parte a planului dumneavoastră. Deci, de ce să o faci acum?

puteți pierde în greutate trecerea prin menopauză

Știți ce trebuie să faceți pentru a preveni creșterea în greutate la menopauză sau pentru a pierde în greutate după menopauză și pentru a vă readuce viața pe drumul cel bun. Aruncați o privire la planul general pe care l-am creat în secțiunea următoare.

Sfatul cel mai dăunător

Planul general pentru a preveni creșterea în greutate a menopauzei 1. Terapia hormonală Shutterstock Sa constatat că terapia hormonală a menopauzei MHT ajută la reducerea simptomelor menopauzei. MHT ajută, de asemenea, la reducerea riscului de boli cardiovasculare. Cu toate acestea, trebuie să restricționați această terapie la maximum 3 ani, deoarece MHT ar putea crește riscul de cancer de sân 9.

Terapia hormonală ar putea părea înfricoșătoare, dar obțineți avizul medicului dumneavoastră înainte de a decide dacă doriți sau nu.

Post navigation

Medicul dumneavoastră va fi capabil să vă ghideze și să vă ajute să treceți prin terapie fără a risca deteriorarea sănătății dumneavoastră.

În afară de tratamentul hormonal, trebuie să aveți grijă și de ceea ce mâncați.

Dar nu este foarte ușor. Există câteva secrete. Să încercăm să le dezvăluim.

Iată o listă cu dietele care vor funcționa cel mai bine pentru dvs. Dietele sănătoase care funcționează bine în timpul menopauzei Shutterstock Dieta cu conținut scăzut de carbohidrați Scăderea de carbohidrați simpli și rafinați vă poate ajuta să scăpați rapid de kilograme.

puteți pierde în greutate trecerea prin menopauză

Puteți continua să consumați carbohidrați complecși, cum ar fi legume, fructe, ierburi și cereale integrale. Puteți încerca dieta Paleo, dieta Ajutorul de somn vă face să pierdeți în greutate, dieta Dukan, Whole30 și dieta ketogenică. Consultați-vă medicul sau dieteticianul înainte de a începe oricare dintre dietele menționate aici.

Dieta mediteraneana Dieta mediteraneană este o dietă bogată în grăsimi sănătoase, cum ar fi uleiul de măsline, nucile și peștele.

Ce dietă în timpul menopauzei va fi cea mai bună?

Grăsimile sănătoase contribuie la reducerea inflamației în organism, reducând șansele de creștere în greutate indusă de inflamație. De asemenea, veți consuma legume și fructe proaspete pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți digestia și metabolismul.

Dieta vegana Dietele vegane sunt diete vegetale care ajută la reducerea greutății și a riscului de boli de inimă și diabet de tip 2 De asemenea, pot reduce nivelul colesterolului și riscul de cancer Urmarea unei diete pe bază de plante vă va puteți pierde în greutate trecerea prin menopauză să vă încărcați cu fibre dietetice, vitamine și minerale.

Acest lucru, la rândul său, va îmbunătăți metabolismul și va reduce inflamația în organism.

5 motive pentru care este atât de dificil să slăbești

Iată cum vă poate ajuta exercițiile fizice. Cum ajută exercițiile fizice în timpul și după menopauză Shutterstock A fi activ fizic, în general, are multe beneficii pentru sănătate. Dar cu atât mai mult când treceți prin menopauză 13 Iata de ce: Exercițiile fizice ușoare până la moderate au demonstrat că îmbunătățesc calitatea vieții la femeile aflate la menopauză și reduc riscul de boli cardiovasculare, diabet și hipertensiune.

Exercitarea regulată poate contribui, de asemenea, la reducerea riscului de cancer.

Alimentatia in menopauza la Digi Matinal.

Îmbunătățește sănătatea aparatului locomotor. Reduce stresul și atenuează depresia. Reduce insomnia îmbunătățind calitatea somnului. Terapia hormonală, dieta și activitatea fizică vă puteți pierde în greutate trecerea prin menopauză aduce o schimbare în viață.

Ce cauzează creșterea în greutate a menopauzei?

Dar trebuie să depuneți un efort conștient pentru a vă îmbunătăți stilul de viață general. Iată câteva sfaturi despre stilul de viață care vă vor ajuta să alunecați într-un stil de viață nou cu un efort minim.

Aruncă o privire. Cele mai bune sfaturi despre stilul de viață pentru a preveni creșterea în greutate după menopauză Shutterstock Mutați-vă mai mult Ridică-te de pe canapea sau de la birou și umblă la fiecare oră.

Vă va face sângele să circule și, dacă sunteți stresat sau deprimat, mersul pe jos vă va ajuta cu siguranță.

Ce vitamine și minerale ar trebui să fie în dieta pentru menopauză Vitaminele și mineralele utile pot reduce manifestările neplăcute și consecințele menopauzei. Din fericire, majoritatea le putem găsi cu ușurință pe piață și în magazin sub formă de produse sănătoase și sănătoase. Pentru o dietă sănătoasă, trebuie să acordați atenție alimentelor care conțin următoarele vitamine și minerale: calciu; acizi grași polinesaturați, care sunt necesari pentru scăderea colesterolului și a trigliceridelor din sânge; acizi grași mononesaturați și omega-3, care normalizează nivelul grăsimilor din sânge; vitamina B și fibre; bor; lignina, care poate ajuta la reducerea bufeurilor și a uscăciunii vaginale; magneziul, care are un efect sedativ, ameliorează anxietatea și iritabilitatea și combate schimbările de dispoziție și insomnia; Vitamina E, care este necesară pentru a proteja inima și pentru a reduce umflarea sânilor; potasiu, care întărește sistemul nervos și mușchiul inimii. Modul în care remediile populare ajută la slăbirea cu menopauză Toate metodele tradiționale care ajută la pierderea în greutate în timpul menopauzei se reduc la utilizarea decocturilor și sucurilor din produse naturale. Datorită proprietăților lor benefice și a vitaminelor, acestea ajută la curățarea corpului, la accelerarea metabolismului și, de asemenea, la îmbunătățirea stării de spirit.

Mai mult, va arde câteva calorii. Mănâncă mai puțin junk Când vă simțiți bolnav, stresat sau deprimat și vă confruntați cu modificări hormonale, s-ar putea să vă simțiți foame frecvent.

puteți pierde în greutate trecerea prin menopauză

În acele vremuri, aveți tendința de a ajunge la alimente care sunt ușor disponibile, cum ar fi alimentele cu conținut ridicat de calorii și cu valoare nutritivă zero alimente prăjite, congelate și procesate sau alimente cu conținut scăzut de calorii, bogate în zahăr și valoare nutritivă redusă cum ar fi soda dietetică.

Evitați să le consumați. În schimb, consumați alimente care au o valoare nutritivă ridicată, cum ar fi morcovii și hummusul, sultanele, nucile, fructele, prăjiturile de casă cu făină de grâu sau făina multigrain și iaurtul de casă, prânzul de casă, micul dejun și cina. Reduceți aportul de zahăr și sare Aportul excesiv de zahăr vă poate face lent și crește în greutate.

puteți pierde în greutate trecerea prin menopauză

Dacă sunteți dependent de zahăr, iată cum puteți scăpa de el. Iată cum puteți reduce consumul de sodiu.

Probleme supraponderale în timpul menopauzei

Limitați alcoolul Alcoolul se transformă în zahăr în organism. De asemenea, provoacă deshidratare, în urma căreia rata metabolică scade, iar glucoza se stochează ca grăsime în loc să se obișnuiască sub formă de energie consumabilă.

  1. Dieta în timpul menopauzei - Aflați mai multe!
  2. Pierdere în greutate estimatorul datei obiectivului
  3. Despre nutritie Multe femei se ingrasa in timpul tranzitiei spre menopauza perioada numita premenopauza sau la menopauza.
  4. Cum să pierdeți greutatea de 75 kg
  5. Cum să preveniți creșterea în greutate a menopauzei - Ingrijirea Pielii -

Limitați consumul de alcool la aproximativ un pahar de vin pe săptămână.