Meniu cont utilizator

Ridicarea și pierderea în greutate

Care sunt obiectivele tale?

Dar dacă doriți să arătați și să vă simțiți cel mai bine în acest proces, ridicarea greutăților este o componentă cheie a pierderii de grăsime pe termen lung.

Și asta înseamnă că arzi mai multe calorii ridicarea și pierderea în greutate și după ce ai părăsit sala de greutate. Deoarece mușchiul este mai dens decât grăsimea, ocupă mai puțin spațiu în corpul tău și este nevoie de mai multă energie numită și calorii pentru ca organismul să găzduiască țesutul muscular peste grăsimi 6 calorii pe kilogram de mușchi vs.

Chiar pierderea în greutate tom watson cu toate beneficiile ridicării în greutate, este important să rețineți că pierderea în greutate cu succes pe termen lung provine dintr-o schimbare adevărată a stilului de viață, de o alimentație mai bună, de o hidratare adecvată, de un somn îmbunătățit și de zile de odihnă.

Care este cel mai bun exercițiu pentru pierderea în greutate ?

De asemenea, este important să rețineți că, din moment ce mușchiul este mai dens decât grăsimile, compoziția corpului dvs. De aceea, este important să vă urmăriți progresul într-o varietate de moduri.

  • Cum să pierdeți în greutate calea rapidă
  • Spirulina pastile pentru slabit
  • Linia de jos Mulți oameni care au decis să slăbească se găsesc blocați cu o întrebare dificilă - ar trebui să facă cardio sau să ridice greutăți?

Încălzire de 5 minute pentru ridicarea ridicarea și pierderea în greutate Scopul oricărei încălziri bune este ca pompa de sânge să se efectueze în corpul dumneavoastră, în timp ce ușor și în siguranță vă îndepărtează mușchii, articulațiile și ligamentele. Efectuați următoarele exerciții într-un ritm lent și constant.

Ridicarea greutății până la pierderea greutății

Săriți picioarele și extindeți brațele deasupra capului. Apoi săriți picioarele înapoi împreună și coborâți brațele în lateral. Placă cu răsucire a șoldului: Începeți într-o scândură a antebrațului, cu antebrațele încrucișate în fața voastră. Ținând abdominalele strânse, răsuciți-vă la stânga până când șoldul se deplasează peste covor și apoi reveniți la o scândură.

Un antrenament de ridicare a greutății pe tot corpul pentru pierderea în greutate

Răsuciți-vă spre cealaltă parte și continuați să alternați înainte și înapoi. Ghemuit cu extensie pentru tot corpul: Stai cu picioarele la lățime de șold.

Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale. Despre Este normal sa pierzi notabil in greutate dupa stresul schimbarii locului de munca, dupa un divort sau in urma pierderii unei persoane dragi. Insa, scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea fara vreun efort precum dieta sau exercitii fizice — in special, daca este semnificativa sau persistenta — semnaleaza o afectiune. Cand sa te ingrijorezi si sa mergi la doctor Greutatea este influentata de aportul caloric, nivelul de activitate fizica, starea generala de sanatate, varsta, absorbtia substantelor nutritive, precum si de factori economici si sociali.

Așezați-vă șoldurile înapoi și în jos într-o ghemuit. Ridică-te, aducând brațele direct deasupra capului și ridică-te pe vârfuri.

Cardio-ul și antrenamentul de forță sunt ambele forme bune de exercițiu — dar care ar trebui să faci mai întâi? Getty Images Iubește-l sau urăște-l — cardio și antrenamentul cu greutatea sunt fundamentul majorității programelor de exerciții.

Coborâți înapoi în jos în ghemuit și repetați. În ultimele 30 de secunde, repetați acest lucru, dar cu un salt în loc de o extensie. Antrenament complet pentru pierderea in greutate Efectuați fiecare dintre următoarele exerciții timp de 12 până la 15 repetări, urmate de o pauză de 15 până la 30 de secunde între fiecare mișcare.

Navigare principală

Pentru antrenament avansat, săriți frânghia între seturi sau orice alt set pentru a vă menține ritmul cardiac și arderea calorică. Scopul este de 3 până la 4 seturi din fiecare.

  • Corpul slim noua zeelandă
  • Slimming insolele de încălțăminte
  • Linia de jos: Poate ridicarea vă poate ajuta să pierdeți rapid greutatea?

De asemenea, asigurați-vă că greutatea pe care o alegeți este suficient de ușoară pentru a efectua cantitatea corectă de repetări, în timp ce simțiți în continuare arsura în timpul procesului de ridicare. Asigurați-vă întotdeauna că greutatea dvs. Rândul cu gantere îndoit: Țineți o ganteră în fiecare mână și stați cu picioarele la distanță de umeri. Îndoiți-vă la un unghi de 45 de grade și mențineți-vă spatele plat în timp ce lăsați greutățile să atârne de umeri, cu palmele îndreptate unul către celălalt.

Ridicați greutățile până la piept.

Mergeți greu, ardeți mai mult

Reduceți greutățile înapoi pentru o singură repetare. Reculuri triceps: Stați cu genunchii îndoiți și aplecați-vă înainte aproximativ 45 de grade, ținând o ganteră în fiecare mână. Ținând spatele plat, îndoiți brațul la 90 de grade, astfel încât tricepsul să fie aliniat cu spatele și bicepsul să fie perpendicular pe podea.

Cuplați tricepsul și articulați-vă la cot, îndreptându-vă brațul. Coborâți din nou la început pentru o singură repetare. Curl pentru a apăsa: Rămâneți cu picioarele la lățime de șold și țineți o ganteră în fiecare mână. Brațele ar trebui să fie în lateral, cu palmele orientate în față.

Cardio arde mai multe calorii pe sesiune

Îndoiți coatele pentru a ridica greutățile la piept. Întoarceți-vă mâinile astfel încât palmele să fie din nou cu fața în față, în timp ce apăsați greutățile deasupra capului și extindeți complet brațele.

slabeste rapid si sanatos

Inversați mișcarea înapoi la început pentru o singură repetare. Zbura pieptului: Intinde-te pe spate pe o banca sau pe podea, cu o gantera in fiecare mana.

pierderea în greutate hnt

Ridicați ganterele peste piept, brațele complet întinse și palmele îndreptate unul către celălalt. Ținând coatele ușor îndoite, coborâți ambele brațe spre părțile laterale ale pieptului.

Pauză când ganterele ating înălțimea umerilor.

Cardio vs. ridicarea greutății: care este mai bine pentru pierderea în greutate?

Trageți gantere înapoi împreună peste piept pentru o singură repetiție. Stift-Leg Deadlift: Țineți o pereche de gantere în fața coapselor, cu palmele orientate spre corp.

puneți pentru pierderea de grăsimi

Îndoiți ușor genunchii și articulați șoldurile, coborând trunchiul până când este aproape paralel cu podeaua. Pe măsură ce reduceți greutatea, țineți ganterele aproape de corp și împingeți șoldurile înapoi.

Încălzire de 5 minute pentru ridicarea greutății

Pauză, apoi ridică-ți trunchiul înapoi la început pentru o singură repetiție. Dumbbell Squat: Stați cu picioarele la șold până la lățimea umerilor, ținând o pereche de gantere în lateral. Îndoiți genunchii și articulați șoldurile pentru a vă scăpa gluteii până când sunt paralele cu podeaua. Pauză și apoi împingeți-vă înapoi până la început pentru o singură repetiție. Sit-Ups cu gantere: Întindeți-vă pe spate cu genunchii îndoiți și picioarele plate pe podea.

Cuplați-vă picioarele sub un obiect robust de exemplu, un set greu de gantere pentru a vă ancora. Țineți o ganteră în fața pieptului și îndoiți-vă la șolduri pentru a vă ridica spatele de pe podea. Așezați-vă până la capăt, apoi coborâți înapoi pentru o singură repriză.

Evitați să vă rotunjiți spatele sau gâtul în timpul acestui exercițiu.