Riscurile de sănătate pe termen lung ale dietei HCG

Riscurile de sănătate pe termen lung ale scăderii în greutate

Riscuri asociate cu excesul ponderal

Riscurile pe termen lung ale dietei Keto pentru sănătate Riscurile riscurile de sănătate pe termen lung ale scăderii în greutate termen lung ale dietei Keto pentru sănătate Bătaia de dietă keto nu prezintă semne de încetinire: regimul cu conținut scăzut de carbohidrați este încă foarte popular, cu celebrități precum Al Roker și Jenna Jameson care credită dieta pentru pierderea gravă în ultimele luni.

Este ușor de văzut de ce o dietă care promite rezultate rapide - și care vă permite din punct de vedere tehnic să vă bucurați în continuare de alimente precum burgeri și brânză - ar fi atât de tentantă.

Dar, înainte de a încerca, este important să vă dați seama că ceto-ul poate avea și dezavantajele sale și că există o mulțime de experți în sănătate care încă nu știu despre efectele sale pe termen lung asupra corpului. Urmarea dietei keto pentru o perioadă extinsă de timp poate fi dificilă și chiar și unii dintre susținătorii săi avertizează împotriva respectării ghidurilor sale stricte cum ar fi reducerea carbohidraților la 50 de grame pe zi sau mai puțin pentru mai mult de 30 până la 90 de zile.

Alți cercetători avertizează că respectarea dietei pe termen lung ar putea fi chiar periculoasă. Iată câteva motive pentru care.

cât costă pierderea în greutate hmr

CONEXE: 7 pericole de a merge Keto Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați ar putea duce la deficiențe de vitamine sau minerale Limitarea carbohidraților la 50 de grame pe zi sau mai puțin probabil înseamnă că eliminați alimentele nesănătoase, cum ar fi pâinea albă și zahărul rafinat.

Dar înseamnă, de asemenea, că va trebui să reduceți fructele și anumite legume, care sunt și surse de carbohidrați.

Pierdere în greutate beneficiu de sănătate

Aceasta este o preocupare, spune Annette Frain, RD, director de program la Centrul de Management al Greutății de la Wake Forest Baptist Health, mai ales dacă cineva petrece mai mult de câteva săptămâni pe acest tip de dietă. Acest lucru poate duce la probleme de digestie de la constipație la diareebalonare și creștere în greutate, și chiar creșterea colesterolului și a tensiunii arteriale. ÎN LEGĂTURĂ: 5 carbohidrați super-alimentari probabil că lipsești din dieta Keto Vă poate afecta performanța atletică Nu lipsesc sportivii care au sărit pe căruța de ceto, dar unii cercetători își fac griji că ar putea să-și saboteze forța și fitnessul.

Într-un studiu recent publicat în Journal of Sports Medicine and Physical Fitness, cercetătorii au descoperit că participanții au avut rezultate mai slabe la ciclismul intens și la sarcinile de alergat după patru zile la o dietă ketogenică comparativ cu cei care au petrecut patru zile la o dietă bogată în carbohidrați.

Corpul este într-o stare mai acidă atunci când este în cetoză, a declarat anterior cercetătorului principal Edward Weiss, dr.

pierdere în greutate sănătoasă pe săptămână pentru femei

Sigur, ceto poate ajuta sportivii să piardă în greutate, ceea ce poate fi util pentru viteză și rezistență. De asemenea, necesită urmărirea atentă a consumului de carbohidrați și grăsimi pentru a vă asigura că organismul intră în cetoză. Problema aici, spune Frain, este că reîngrășarea în greutate este aproape inevitabilă.

manfatat jaco slimming

Tipul de greutate pe care îl câștigi înapoi este, de asemenea, important. Dacă ați slăbit când ați început keto, probabil că ați pierdut o parte din masa musculară împreună cu țesutul adipos, spune Kristen Kizer, RD, nutriționist la Houston Methodist Medical Center.

Riscurile de sănătate pe termen lung ale dietei HCG

Acum, deoarece urmați o dietă bogată în grăsimi, probabil că veți câștiga din nou mai multă grăsime și mai puțini mușchi slabi - care nu numai că arată și se simte diferit pe corp, dar, de asemenea, arde calorii la un ritm mai lent. Acest lucru vă poate afecta metabolismul și poate face mai dificilă pierderea în greutate din nou în viitor.

Într-un studiu recent publicat în Nutrients, aceștia au descoperit că răsfățarea unui tratament bogat în zahăr cum ar fi o sticlă mare de sifon în timp ce urmează o dietă bogată în grăsimi, cu conținut scăzut de carbohidrați, poate afecta de fapt vasele de sânge.

Datele noastre sugerează că o dietă ketogenică nu este un lucru pe care îl faci timp de șase zile pe săptămână și îți iei sâmbătă.

Teoria punctelor stabilite afirmă că corpurile noastre au o bază de greutate prestabilită, conectată la ADN-ul nostru. Conform acestei teorii, greutatea noastră și cât de mult se schimbă de la acel punct set ar putea fi limitate. Teoria spune că unii dintre noi avem puncte fixe de greutate mai mari decât alții, iar corpul nostru luptă să rămână în aceste limite.

LEGATE DE: Cele mai mari 6 greșeli în dieta Keto Prea multă grăsime poate crește riscul bolilor cronice Experții în sănătate își fac griji cu privire la modul în care o dietă pe termen lung în stil ceto poate afecta inima și arterele. Un studiu nepublicat încă, prezentat la sesiunea științifică anuală a Colegiului American de Cardiologie, a constatat că persoanele care au diete cu conținut scăzut de carbohidrați sunt mai susceptibile de a dezvolta fibrilație atrială AFib comparativ cu cei care mănâncă cantități moderate de carbohidrați.

Dietele-şoc ar putea avea efecte benefice

AFib este cea mai frecventă tulburare a ritmului cardiac și crește riscul de accident vascular cerebral și insuficiență cardiacă. Nici nu este îngrijorat doar pentru inima lor. Cercetările prezentate la începutul acestui an la Congresul Societății Europene de Cardiologie au constatat că persoanele care au urmat diete cu conținut scăzut de carbohidrați și bogate în grăsimi au avut un risc crescut de a muri de cancer și de toate celelalte cauze în timpul perioadei de studiu.

Majoritatea acestei cercetări, merită subliniată, este încă observațională, ceea ce înseamnă că a reușit să găsească doar asociații cu anumite rezultate ale sănătății și nu relații cauză-efect. Frain spune că, în general, nu există suficiente cercetări pe termen lung pentru a ști exact ce face dieta ketogenică organismului pe o perioadă extinsă de timp - sau de ce pare să afecteze unii oameni diferit decât alții. Dar ea îi sfătuiește pe oricine se gândește să încerce keto să se străduiască pentru echilibru, nu pentru extreme.

Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate O scădere în greutate mai mare de 1 kilogram pe săptămână a fost asociată cu diverse probleme medicale, precum pietre la vezica biliară întrucât slăbirea rapidă perturbă balanţa de colesterol din organismmalnutriţie şi oboseală - cauzată de scăderea bruscă a aportului caloric. De asemenea, există o părere împărtăşită pe larg în lume potrivit căreia persoanele care adoptă diete-şoc se vor îngrăşa şi mai mult după aceea, întrucât regimurile alimentare drastice nu pot fi ţinute pe termen lung.

Asta vă va ajuta să țineți pasul și să mențineți greutatea.