Account Options

Site ups ajută la pierderea grăsimii burta

Ce funcționează? Pregătește-te pentru câteva vești proaste: întreaga idee a reducerii spotului este un mit, ceea ce înseamnă că nu poți exercita o parte a corpului pentru a pierde grăsime doar din acea parte a corpului tău. Deci, indiferent de câte ședințe faci, nu vor topi magic grăsimea de pe burtă.

Sit-up-urile arde grăsimea din burtă?

Asta nu înseamnă că nu ar trebui să faci exerciții abdominale. După cum explică Clinica Mayo, consolidarea forței și rezistenței în mușchii de bază vă ajută să vă îmbunătățiți echilibrul și performanța atletică și, în cele din urmă, vă ajută să vă atingeți obiectivele atletice. Și acele ședințe pot fi o componentă a unei diete echilibrate și a unui program de exerciții fizice care să vă pierdere de grăsime injecții să slăbiți excesul de grăsime de pretutindeni, inclusiv burta.

Bacsis Nu, ședințele nu vă vor reduce grăsimea din burtă.

ce să luați pentru a pierde în greutate

Dar ele pot face parte dintr-un program cuprinzător de exerciții și dietă pentru a vă ajuta să tăiați excesul de grăsime din tot corpul - inclusiv din burtă. Primul, publicat în numărul din septembrie al Journal of Strength site ups ajută la pierderea grăsimii burta Conditioning Research, a studiat un grup de 14 participanți printr-o perioadă de șase săptămâni de formare.

Efect de ardere a grăsimii de tren

La sfârșitul acelei perioade, subiecții care au făcut exerciții abdominale și-au crescut rezistența musculară în comparație cu grupul de control. Dar nu au pierdut grăsimea abdominală în comparație cu grupul de control. Un alt studiu, publicat în numărul martie-aprilie al Jurnal de terapie manipulativă și fiziologică, au implicat 40 de femei supraponderale și obeze. În timpul perioadei de studiu de 12 săptămâni, jumătate dintre participanți au combinat o dietă cu antrenament de rezistență abdominală, în timp ce cealaltă jumătate a urmat doar dieta.

La sfârșitul perioadei de studiu, atât grupul de control, cât și grupul care a făcut antrenament de rezistență abdominală au pierdut în greutate.

25 de exerciții simple pentru a reduce rapid grăsimea abdominală acasă

Dar nu a existat nicio diferență semnificativă în greutatea pierdută sau în măsurătorile specifice ale grăsimii subcutanate a abdomenului și a circumferinței taliei.

Și ce dacă ar trebui să faci pentru a arde grăsimea din burtă?

bmi pierde în greutate

Pentru a pierde grăsime din tot corpul - inclusiv din abdomen - trebuie să stabiliți un echilibru caloric negativ sau să ardeți mai multe calorii decât luați. Există două modalități de a atinge acel echilibru caloric negativ - scăderea aportului de calorii și creșterea activității fizice.

  1. Răsuciri: Reducerea abdomenului este probabil cea mai mare provocare pe care trebuie să o întâmpini vreodată.
  2. Ce cauzează pierderea în greutate în timpul somnului
  3. Ghid Expert al Suplimentelor pentru Slabire si Masa Musculara, arzător de grăsimi cu citrat de amp Cum puteti sa ardeti mai multe grasimi?
  4. Nokia - Știri relaționate cu tagul: Nokia - Pagina Adevărul despre pastilele de slăbit și motivele pentru care să stai departe de ele Pastile de dieta care funcționează uk bun sigur arzator de grasimi rhodiola rosea arde grăsime din corp Alimente care slabesc rapid cel mai bun ajutor de slăbire zantrim care este cel mai bun arzător de grăsime aprobat de fda.

După cum observă Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor, pierderea în greutate de 1 până la 2 kilograme pe săptămână este atât sigură, cât și durabilă, în timp ce ratele mai rapide de pierdere în greutate nu sunt niciuna. Această rată de scădere în greutate se traduce prin arderea cu până la 1.

burnerul de grăsime kullananlar

Există o captură: să nu te înfometezi. De fapt, Harvard Health Publishing notează că, cu excepția cazului în care sunteți sub supravegherea unui medic, nu ar trebui să aduceți aportul zilnic de calorii sub 1.

Arzător de ardere a grăsimii

În schimb, luați un indiciu de la subiecții urmăriți de Registrul național de control al greutății. Potrivit acestui studiu în curs de desfășurare a mai mult de Deci, deși puteți pierde în greutate cu o reducere modestă a aportului de calorii, veți vedea rezultate mai rapide - și beneficii mai mari pentru sănătate - dacă vă creșteți și activitatea fizică. Potrivit estimărilor de la Harvard Health Publishing, dacă cântăriți de kilograme, veți arde aproximativ de calorii într-o jumătate de oră de antrenament general de rezistență, care poate include ședințe și alte exerciții de bază.

Vei arde mai multe calorii dacă cântărești din ce în ce mai puține calorii dacă cântărești mai puțin. Intensitatea exercițiilor joacă, de asemenea, un rol: cu cât te antrenezi mai greu, cu atât arzi mai multe calorii.

pierderea în greutate în timpul alăptării

Același raționament se aplică antrenamentelor cardiovasculare, care sunt adesea cele mai eficiente arzătoare de calorii. Doar câteva antrenamente cardio de luat în considerare includ cursuri de aerobic, mers pe jos, alergare, înot, ciclism, dans, schi, sporturi precum tenisul sau aruncarea unui disc de zbor, caiac, canotaj, drumeții și paddleboarding stand-up.

Talie mai subțire și pierde mai puțin grăsime din burtă în 14 zile - 10 minute de antrenament

Dacă găsiți ceva de care vă bucurați de dragul său, va fi mult mai ușor să îl încorporați în modificările stilului de viață pe termen lung pentru a pierde excesul de grăsime de peste tot, inclusiv burta.