Cum să vă trageți drept pentru a construi forța și masa?

Trageți pierderea în greutate a barului

Despre site Rod trageți pe curea în panta Mușchiul părții medii și partea din spate a spatelui poate fi pompat folosind un astfel de exercițiu de putere, iar tija trage spre cureaua din panta. Se va încărca mușchii latissimus și trapezius, rhomboide și rotunde mari și, în parte, biceps și deltas.

Primul nivel de pregătire

Se recomandă ca tija barului la centura din panta să fie executată în asociere cu liftingul mort - într-o zi de antrenament. Procedând astfel, trebuie să alegeți greutatea potrivită și să respectați în mod clar tehnica. Tehnica de execuție În poziția inițială a tijei tijei până la talie în pantă, picioarele trebuie să stea în paralel cu lățimea umerilor.

  1. Cum să vă trageți drept pentru a construi forța și masa?
  2. Exercitarea barului - cât de mult trebuie să păstrăm?
  3. Share on Facebook Share on Twitter Ce ați început să faceți în programul nostru de bikini cu o lună în urmă, probabil că figura dvs.
  4. Gnc fat burn 60

Îndoiți ușor genunchii, înclinați corpul într-un unghi de 30 de grade față de podea. Îndreptați-vă spatele, făcând o ușoară deformare în partea inferioară a spatelui. Blocați poziția corpului.

Luați bara, așezând mâinile pe flanc pe podea și ușor mai lată decât umerii. Proiectul tehnicii în panta începe cu inspirația și întârzierea respirației.

cum să pierdeți greutatea la 55 de sex feminin ziua mamei pierderea în greutate cadou

Ridicați bara până la talie, încărcând în acest proces, în principal, mușchii din spate. Nu respirați în timp ce lucrați cu încărcătura, nu vă lăsați în spate - mușchii trebuie strânși puternic. Coatele se trag inapoi, dar nu trageți pierderea în greutate a barului puneti deoparte.

În plus, această poziție este una dintre asanele fundamentale în yoga. Bara poate fi realizată atât ca un exercițiu independent, cât și în combinație cu orice sarcini de putere. Începutul Citiți cu atenție atașamentulinstrucțiuni și ilustrații și încercați să vă imaginați în prealabil cum arată și simte "bara" corectă. Dacă practicați yoga, această poziție vă va permite să schimbați cu ușurință poziția și să luați oricare dintre celelalte asane.

Mâinile trebuie să se miște clar paralele între ele de-a lungul corpului. După ce ați oprit câteva secunde în partea de sus, reveniți la poziția de pornire. Tehnica de proiectare în pantă înseamnă executarea lentă a exercițiului.

folosind instagram pentru pierderea în greutate pierderea în greutate în dadar

Tehnica de a face exercițiul este suficient de simplă, dar nu poate fi încălcată. Îndoirea coatelor, de exemplu, veți pierde echilibrul.

vrei să pierzi în greutate în degete pierdere în greutate josh ax

Și dacă vă întoarceți spatele, în general vă puteți răni. Dacă nu sunteți sigur că toată lumea și-a adus aminte și a înțeles corect, repetați cu barul barului fără clătite. Puteți utiliza o sarcină mare numai atunci când tehnica de a face exercițiul este elaborat la cel mai mic detaliu.

Variante de tijă trageți pierderea în greutate a barului pe curea în panta Mai sus, am considerat o modalitate de a face un exercițiu, care implică utilizarea unei aderențe directe. Acesta este un clasic, care este potrivit pentru începători și sportivi bine pregătiți.

Cu toate acestea, puteți experimenta o prindere.

Exercițiu pentru pierderea în greutate

Tijă de tracțiune în partea din pierde ecuația în greutate a pantei este, de asemenea, extrem de populară. Prin plasarea mâinilor pe degetul cu mâinile la tavan, veți ușura exercițiul pentru voi înșivă. În această situație, este mai ușor să urmăriți tehnica implementării sale.

kimberly snyder pierdere în greutate pierderea în greutate low vit d

Coatele nu se deosebesc în părțile laterale, dar sunt retrase liber din spate. Tijă de tragere în panta încarcă instantaneu mușchii și simți efectul.

pierde greutatea pierde apetitul masa de înlocuire a pierderii în greutate

În plus, tija tijei în panta mânecii inverse creează o sarcină crescută pe biceps, îndepărtând o parte din ea de mușchii din spate. Unii sportivi înlocuiesc mânerul invers direct și efectuează exercițiile numai în acest fel.

Dar antrenorii profesioniști vă recomandă să includeți ambele opțiuni în program. Tijă de tracțiune în panta unei prinderi largi este una dintre tipurile de lucru cu mreana, muschii din spate.

Ce exerciții pot fi efectuate pe bara transversală

Această opțiune este considerată cea mai corectă, deoarece vă permite să vă desenați coatele dincolo de linia din spate, crescând sarcina asupra mușchilor din partea superioară a acesteia. Potrivit pentru sportivi experimentați și începători, care lucrează pentru a da forță musculară și un volum suplimentar.

cum să pierdeți în greutate cu fluoxetină pierdere în greutate eficientă în două săptămâni

Îmbunătățirea ușurării spatelui, întărirea maximă a mușchilor, creșterea staminei Cu aceste sarcini va ajuta să faceți față cu tija de tracțiune din panta. Dar nu uitați să-l combinați cu loviții de viteză și cu alte exerciții de putere de bază.

Principalele elemente ale progresului

Organismul are nevoie de o sarcină complexă, astfel încât să se dezvolte în armonie. Veți fi interesat de: Haine în care este convenabil să faci fitness Cum să pompeze cuburi? Program de hrănire pentru creșterea în greutate Alimente care conțin grăsimi Înot pentru pierderea în greutate Articole similare.