Prima regulă pentru sănătate: mănâncă la ore fixe • World Class România

Va sări peste grăsime, Meniu de navigare

Conținutul

    va sări peste grăsime

    Prima regulă pentru sănătate: mănâncă la ore fixe joi, octombrie 31, scris de World Class Romania Începutul de an este momentul perfect pentru resetarea organismului.

    Iar respectarea meselor principale este cel mai important pas pe care poți să-l faci. De câte ori nu ai simţit că după o cină copioasă ești balonat, greoi, iar somnul deloc odihnitor?

    va sări peste grăsime

    De ce crezi că simţi nevoia să mănânci atât de mult seara? Toate astea se întâmplă de cele mai multe ori din cauza lipsei micului dejun şi a consumului pe fugă a unui prânz nu foarte bogat.

    va sări peste grăsime

    Dacă organismul tău are nevoie de 2. Deci, trebuie să împarţi alimentele de peste zi în trei mese principale şi poate două gustăriastfel încât să-ți hrănești corect corpul.

    În urma unui studiu apărut în International Journal of Obesity s-a observat că grupul de persoane supraponderale care a avut un regim alimentar bazat pe mese principale regulate și aport crescut de nutrimente în prima parte a zilei a pierdut mai mult în greutate decât cei dintr-un grup similar, dar fără mese principale regulate și cu un meniu mai bogat seara.

    De asemenea, s-a modificat semnificativ de-a lungul anilor. Statele Unite aveau cel mai mare număr, cu calorii de persoană în La femei creșterea a fost de calorii pe zi calorii în și calorii îniar la bărbați cantitatea medie a crescut cu calorii pe zi calorii în și calorii în

    Dar acesta este doar unul dintre beneficiile aduse de respectarea meselor. Iată alte transformări de care se va bucura corpul tău: - producţia de insulină va fi constantă pe parcursul întregii zile; - organismul nu va mai simți nevoia să depoziteze grăsime pentru a combate înfometarea de peste zi; - musculatura nu se va mai degrada din cauza catabolismului prelungit; - energia va fi constantă pe perioada întregii zile şi nu vei mai avea nevoie de cofeină pentru a sta treaz; - somnul va fi mai odihnitor; - sistemul hormonal se va optimiza; - stratul adipos, în special cel de pe burtă, va scădea, ca urmare a diminuării producţiei de cortizon hormon al stresului ; - nu mai apare senzaţia acută de foame se reglează nivelul de producţie al va sări peste grăsime şi grelinei, hormoni responsabili cu senzaţia de saţietate şi de foame ; - pofta de dulciuri se va reduce considerabil.

    Cum alegi meniurile meselor principale Ține cont de câteva reguli simple și îi poți asigura corpului echilibrul nutrițional de care are nevoie. Mic dejun: consumă o sursă de calitate de proteină şi carbohidraţi şi, desigur, de lipide.

    va sări peste grăsime

    De exemplu, somon afumat cu ardei gras este o alegere bună. Prânz: alege o friptură şi o salată de crudităţi pentru un aport mărit de micronutrimente. Completează cu o sursă de carbohidraţi cu absorție lentă fasole verde sau orez integral.

    va sări peste grăsime

    Cină: dacă nu ai ca obiectiv creşterea în masă musculară, rezumă-te la fructe exotice ananas, kiwi, mango sau la fructe de pădure, pentru a stimula producţia de serotonină, substanță care ajută la relaxarea sistemului nervos. O alegere la fel de bună sunt lactatele fermentate kefir, iaurt, brânză — acestea îți asigură un aport mărit de proteină cu absorție va sări peste grăsime din cazeină, care va hrăni corpul pe perioada somnului.

    Articol redactat in colaborare cu antrenorii World Class Tag-uri:.