Experiențe de provocare de 30 de zile - Recenzie ✓ Ce se află cu adevărat în spatele ei!

Provocarea în greutate de 30 de zile pentru începători

Pasul 7: Nu pierdeți aburul Împărțiți flotările în seturi mai mici pe măsură ce progresați prin Provocarea Push-Up de 30 de zile.

modalitate ușoară de a pierde grăsimea piciorului

Provocarea Push-Up de 30 de zile vă ajută să vă stăpâniți formularul, să descoperiți noi variante și să creați 60 de flotări într-o singură zi. Faceți clic aici pentru toate detaliile despre provocare.

momii noi pierd rapid în greutate

Numărul de flotări pe care le puteți face este adesea aruncat ca punct de referință pentru forță - și cu un motiv întemeiat. Push-up-urile sunt unul dintre cele mai bune exerciții ale corpului superior, construind dimensiunea musculară, forța și rezistența.

Experiențele de provocare de 30 de zile - produsul

În plus, au bonusul suplimentar de a nu necesita alt echipament decât propria greutate corporală. Noi numim asta câștig-câștig. Am creat această provocare de o lună pentru a vă ajuta să profitați de toate avantajele uimitoare ale flexiunilor.

Veți construi puterea corpului superior în doar 30 de zileșiVeți obține drepturile de laudă după ce eliminați 60 de flotări într-o singură zi. Nu vă faceți griji, veți ajunge la asta!

Știința schimbării

Puteți participa la provocare oricând doriți. În versiunea noastră a provocării push-up, veți începe în ziua 1 cu 5 push-up-uri. În fiecare zi, veți adăuga aproximativ 2 repetări la totalul zilei anterioare și, în fiecare a șaptea zi, vă veți odihni.

În ultima zi a provocării ziua 30veți termina cu 60 de flotări. Acest lucru poate părea foarte mult dacă abia începeți, dar scopul acestei provocări este să vă consolidați pe tot parcursul lunii și să vă împingeți dincolo de ceea ce credeți că este posibil.

Streaming أمواج بلا شاطئ - Gratis ITA it

În plus, nu trebuie să faceți toate flotările zilnice dintr-o singură mișcare: le puteți împărți în seturi de făcut pe tot parcursul zilei. Pentru a vă menține la curent, am creat calendarul de mai jos, pe care îl puteți imprima sau salva pe telefon, astfel încât să știți exact câte flotări va trebui să faceți în fiecare zi.

Treceți zilele pe măsură ce le completați, astfel încât să știți întotdeauna câte repetări trebuie să faceți a doua zi. Pasul 2: Alăturați-vă grupului nostru Facebook Challenge Comunitatea noastră de peste Împărtășiți-vă progresul postând fotografii sau videoclipuri cu flotări sau pur și simplu spuneți grupului cum au mers reprezentanții zilei.

Pasul 3: Formularul Push-Up Master adecvat Perfecționați formularul înainte de a adăuga mai multe repetări. În cel mai bun caz, forma slabă face un exercițiu ineficient. În cel mai rău caz, vă expune riscului de rănire.

cum ard grăsime internă

Cum se face o împingere standard Nivel de abilități Activitate intermediară Greutate corporală Regiune de antrenament Partea provocarea în greutate de 30 de zile pentru începători a corpului Începeți într-o poziție înaltă de scândură pe mâini și degetele de la picioare, cu mâinile sub umeri și corpul în linie dreaptă de la cap până la șolduri până la tocuri.

Contractează-ți abdomenul, astfel încât șoldurile să nu se lase și spatele să nu se archeze. Îndoiți coatele în timp ce vă lăsați pieptul la pământ, menținând șoldurile la nivel. Coatele ar trebui să fie la unghiuri de aproximativ 45 de grade față de corp.

Pagina principala Provocare de 30 de zile ghemuit - cel mai bun antrenament pentru coapse și fese Din motive întemeiate, genuflexiunile sunt considerate cel mai bun exercițiu pentru picioare și fese în limba germană. Exercițiul este simplu, eficient și foarte versatil. Dar nu trebuie să fie întotdeauna versiunea clasică. Variantele ghemuitului aduc varietate și noi stimuli de antrenament. Cu un antrenament zilnic, puteți obține cifra de plajă dorită înainte de vară și vacanța pe plajă: datorită provocării de 30 de zile de squat.

Odată ce coborâți cât puteți, împingeți-vă înapoi până la o scândură. Pasul 4: Știți cum și când să modificați Nu vă faceți griji cu privire la izbucnirea de la început a unor flotări în stil militar.

transformați corpul în modul de ardere a grăsimilor

Dacă vă confruntați cu dificultăți, încercați câteva modificări diferite de împingere până când construiți mai multă forță a corpului și a miezului. Îndoiți coatele și coborâți pieptul pe bancă. Împingeți înapoi până la scândură.

Get Abs in 2 WEEKS - Abs Workout Challenge

Bacsis Această variantă este cel mai bun pariu pentru a trece la flexiunile standard, deoarece creează, de asemenea, puterea de bază de care aveți nevoie pentru versiunea completă. De asemenea, puteți efectua flotări înclinate pe un perete pentru a provocarea în greutate de 30 de zile pentru începători modifica în continuare. Sau dacă flotările sunt dure la încheieturile mâinii, încercați să le faceți cu pumnii, echilibrați pe gantere grele sau cu bare de împingere.

Îndoiți coatele și coborâți pieptul până la podea. Împingeți înapoi, menținându-vă spatele drept și șoldurile nivelate tot timpul. Bacsis Încercați să vă împărțiți reprezentanții în seturi mai mici.

pierdere în greutate zach galifianakis

Puteți face flotări oricând, oriunde. Și este bine să faci câteva repetări la un moment dat cu o mică odihnă între ele sau să faci seturi de flotări pe tot parcursul zilei. De exemplu, puteți face unele dimineața când vă treziți prima dată și unele seara chiar înainte de a vă culca. Căutați momente pe tot parcursul zilei în care puteți să vă strângeți reprezentanții - de exemplu, dacă ați stat prea mult la birou sau într-o pauză publicitară în emisiunea dvs.

Pasul 5: Încercați variații pentru fiecare nivel de fitness A face același exercițiu din nou și din nou și din nou este o rețetă pentru plictiseală și epuizare. De aceea s-ar putea să doriți să amestecați lucrurile cu variații push-up.

Provocare de antrenament pentru începători de 30 de zile și 30 de minute

Începătorii se pot modifica cu flotări înclinate sau pe genunchi, în timp ce exerciții mai avansați pot încerca variante precum flotări Spiderman sau plyo. Experimentați cu cele mai bune variante push-up pentru a împiedica această provocare să rămână învechită.

De sănătate 30 de zi greutate provocare Provocare sănătate greutate Add: exahum55 - Date: - Views: - Clicks: Pentru a rămâne așa, este important să ai o dietă echilibrată, bazată pe fructe și legume, și să faci mișcare 30 de minute în fiecare zi. Iată cum poți avea parte de un somn mai liniștit: mergi la culcare cu de minute mai de sănătate 30 de zi greutate provocare devreme decât de obicei. Scăderea în greutate este o provocare pentru foarte multe persoane.

Pasul 6: Întindeți-vă când vă este rău După ce ați eliminat o grămadă de repetări, veți dori să vă întindeți mușchii pe care i-ați întărit. Pasul 7: Nu pierdeți aburul Este ușor să începeți provocarea puternic și apoi să vă vedeți că entuziasmul dvs. Nu te lăsa să fii tu! Alăturați-vă grupului nostru Challenge Temperatura la rece pierde in greutate pentru a obține sprijin și motivație de la alți participanți.

Experiențele de provocare de 30 de zile - perspectivă

Sau încercați aceste alte idei pentru a vă răspunde: Recrutează prieteni, membri ai familiei sau colegi de muncă pentru a face provocarea cu tine și verifica-te cu ei în mod regulat. Setați o alarmă pe telefon pentru a vă reaminti să faceți flotări la aceeași oră în fiecare zi.

modalități de a ajuta fiica mea să piardă în greutate

Acordați-vă mici recompense săptămânale sau zilnice pentru a vă face toate repetările. Vedeți mai multe dintre provocările noastre Provocarea plankului de 4 săptămâni Provocarea abs de 30 de zile Provocarea de 4 săptămâni cu ridicarea fundului Provocarea Squat de 30 de zile Publicații.

  • Cum să pierdeți ultima grăsime
  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Cea mai bună aplicație dinaplicație de top în tendințe și cea mai bună aplicație de autoperfecționare selectată de Google Play.
  • Experiențe de provocare de 30 de zile - Recenzie ✓ Ce se află cu adevărat în spatele ei!
  • Provocare de 30 de zile pentru a pierde în greutate pentru a intra în formă pentru vară Slăbiți centimetri de talie în 30 de zile!
  • Extensie Hammer Curl to Tricep Donkey Kicks Rânduri renegate Saptamana 1 Asociați această provocare de antrenament de 30 de minute cu ghidul nostru activat Cum să vă schimbați obiceiurile alimentare în 30 de zile pentru a obține cele mai bune rezultate.
  • Talie slăbiciune talie
  • Cum pot să pierd greutatea pe tiroxină